آموزش4

آموزش4تهیه و ایجاد فایل های پشتیبان از جمله روش هایی است که ما را در بسیاری از موارد کمک خواهد کرد System Image نیزگونه‌ای از روش‌های تهیه فایل های پشتیبان می باشد

تهیه و ایجاد فایل های پشتیبان از جمله روش هایی است که ما را در بسیاری از موارد کمک خواهد کرد System Image نیزگونه‌ای از روش‌های تهیه فایل های پشتیبان می باشد که طی آن تمام محتویات درایو به همراه تمام تنظیمات موجود، در شکل یک فایل خروجی، دریک مکان مناسب ذخیره می شود ، علاوه بر این به وسیله ی System Image می توان اطلاعات را از یک درایو قدیمی به درایو جدید انتقال داد .
در این آموزش قصد داریم تا به شما یاد دهیم که چه طور یک System Image در ویندوز 8 ایجاد کنید .
برای شروع در صفحه آغازین ویندوز 8،Recovery را سرچ کنید و سپس از بخش تنظیمات، گزینه Windows 7 File Recovery را انتخاب نمایید.

آموزش1

در مرحله ی دوم هنگامی که پنل مدیریت Windows 7 File Recovery ظاهر شد ، روی گزینه ی Create a System Image  در سمت چپ پنجره کلیک کنید.

آموزش2

حالا محل دلخواه را جهت ذخیره‌سازی System Image را انتخاب کنید. باید اضافه کرد که شما می‌توانید یک دیسک خارجی را انتخاب کنید و یا آن ها را روی DVD ذخیره نمایید. در نهایت تمام تنظیماتی که انجام داده اید دوباره نمایش داده خواهد شد تا در صورتی که مشکلی وجود دارد آن را برطرف نمایید ، در صورتی که در این اطلاعات مشکلی وجود نداشت Start Backup  را کلیک کنید.

آموزش3

برای بازگردانی سیستم خود با استفاده از یک فایل System Image، از بخش Setting بر روی گزینه Change Up Setting کلیک کرده و General را انتخاب نمایید. در پایان بر روی دکمه Restart Now در زیر Advanced Startup کلیک کنید.

منبع ایران نت نیوز
استفاده از این مقاله فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *