در صورتی که محدودیت حجمی داشته باشید استفاده کمتر از اطلاعات باعث افزایش سرعت ارتباط می شودچهار روش برای کاهش حجم در موبایل وتبلت به شما معرفی می کنیم:
از فایل تصویری زیاد استفاده نکنیدبدلیل اینکه حجم زیادی

در صورتی که محدودیت حجمی داشته باشید استفاده کمتر از اطلاعات باعث افزایش سرعت ارتباط می شوددر این آموزش ما چند روش را برای کاهش حجم در موبایل وتبلت به شما معرفی می کنیم:
از فایل تصویری زیاد استفاده نکنیدبدلیل اینکه حجم زیادی را مصرف می کند.و می توانید بجای تلفن هوشمند از اشتراکی که محدودیت حجمی ندارد استفاده کنید.

به موسیقی هم به مدت زمان زیاد گوش ندهیدکه حجم زیادی از داده ها را از بین می برد.
اگربخواهید می توانید کیفیت موسیقی را کاهش دهیدتا حجم مصرفی کمتر شودبرای این کار higher quality audio را غیرفعال کنید.می توانید از طریق یک اشتراک که حجم در آن مطرح نیست موسیقی را بار گذاری کنیدوبه گوشی خود منتقل کنید.همینطور موسیقی online می تواند حجم مصرفی شما را افزایش دهد.

راه دیگر این است که بازی های onlineکمتر انجام دهیدزیرا حجم داده ای زیادی را مصرف می کندحتی یک بازی ساده و معمولی هم می تواندحجم شما را به مقدار زیادی کاهش دهد.


 
مورد بعدی به اشتراک گذاشتن فایل هاست که زمانی که یک فایل را در اختیار فرد دیگری قرار می دهید با اینکه ان را بارگذاری
نمی کنیدحجم زیادی را استفاده می کنید.

مورد بعدی آپدیت ویندوز شما می باشد در صورتیکه آپدیت شما on باشد حجم زیادی از شما استفاده می کند که در شکل زیر طریقه off کردن آپدیت ویندوز را می توانید مشاهده کنید
 
 

باقی مانده اعتبار حجمی خود را از طریق روش هایی که شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی در اختیار شما قرار می دهند
می توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

منبع: ایران نت نیوز
استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *