​​​​​​​فروشگاه آنلاین آمازون یکشنبه شب با قطعی گسترده روبرو شد و دسترسی کاربران جهانی به آن قطع شد.
این فروشگاه آنلاین در دامنه های منطقه ای متعدد پیام خطا نشان داد. رویترز نتوانست به لیست محصولات در دامنه های فروشگاه آمازون شامل آمریکا، هند، کانادا، انگلیس، فرانسه و سنگاپور دسترسی پیدا کند.

به نقل از ایران نت نیوز، سخنگوی آمازون از این که بعضی از مشتریان این شرکت هنگام خرید با مشکل روبرو شده اند ابراز تاسف کرد و گفت: از این که صبر می کنید تا این مشکل را برطرف کنیم، قدردانی می کنیم.

تا ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح روز دوشنبه بعضی از دامنه های آمازون دوباره فعال شدند. این شرکت درباره این که خدماتش تا چه حد احیا شده اند، اظهارنظر نکرد.

طبق اعلام وب سایت رصد قطعی داون دتکتور، بیش از ۳۸ هزار کاربر مشکل دسترسی به سایت فروشگاه آنلاین آمازون را گزارش کردند و حدود ۵۰۰ کاربر هم از مشکل دسترسی به خدمات وب آمازون خبر دادند. حدود ۸۰ درصد از مشکلات گزارش شده مربوط به وب سایت آمازون، حدود ۱۵ درصد ورود به حساب کاربری و پنج درصد خدمات صورتحساب بود.

داون دتکتور قطعی وب سایتها و خدمات را با جمع آوری گزارشهای کاربران از منابع مختلف نظیر گزارشهای خطایی که کاربران در پلتفرم داون دتکتور ارسال می کنند، رصد می کند. این قطعی ممکن است برای شمار گسترده تری از کاربران روی داده باشد.

بر اساس گزارش رویترز، کاربران متعدد آمازون در ژوئن با قطعی موقتی پلتفرمهای آمازون شامل الکسا و پریم ویدیو روبرو شده بودند که به سرعت احیا شدند.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *