اولترابوک Kirabook، محصول جدید توشیبا با ۲۲ ساعت عمر باتری

اولترابوک Kirabook، محصول جدید توشیبا با ۲۲ ساعت عمر باتریاولترابوک پیشین توشیبا به دلیل نمایشگر عالی و سرعت بوت بالا بسیار مورد توجه بازار قرار گرفت. و اکنون این شرکت با Kirabook جدید خود، امکان قابل توجه دیگری را هم عرضه کرده است: ۲۲ ساعت طول عمر باتری با یک بار شارژ!

 

چیپ جدید Haswell اینتل انتظارات را بالا برده است و آنچه که ما از کارکرد باتری لپ تاپ ها انتظار داریم، بسیار بیشتر از قبل است. اما هنوز هم عمر باتری که تقریبا یک روز کامل دوام بیاورد، می تواند جذاب و تاثیر گذار باشد.

و این همان چیزی است که توشیبا مدعی است در Dynabook KIRA V654 جدید به آن دست یافته است. محصولی ۱۳ اینچی با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل و صفحه لمسی که به همراه باتری تنها ۱.۱۲ کیلوگرم وزن دارد.

البته در کنار آن، مدل Dynabook Kira V834 با رزولوشن بالای ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل هم عرضه می شود که باتری آن تنها ۱۴ ساعت شما را همراهی می کند.

هر دو این اولترابوک ها از فردا در ژاپن به بازار خواهند آمد. نسخه لمسی V834 تقریبا ۱۵۳۰ دلار قیمت گذاری شده و برای مدل V634 با باتری پر دوامش باید ۱۴۴۶ دلار پرداخت کرد. و البته به سبک اغلب کامپیوترهای شخصی «ساخته شده در ژاپن»، مشخص نیست که این دستگاه توزیع جهانی دارد یا خیر.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *