هنگامی که سامسونگ برنامه‌ریزی خود را طوری تنظیم کرده تا گلکسی نوت 3 را اواخر پاییز عرضه کند، HTC هم بیکار ننشسته و در صدد است تا پرچم‌دار بعدی خود یعنی یک فبلت از خانواده One را روانه بازار کند.

 بنا بر گزارش‌ها این دستگاه تحت نام One Max شناخته می‌شود و قرار است با صفحه نمایش 5.9 اینچی با قابلیت پخش تصویر به صورت تمام اچ‌دی، پردازنده چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون 800 با فرکانس 2.3 گیگاهرتز، 2 گیگابایت حافظه رم، باتری 3300 میلی آمپر ساعتی، تکنولوژی محبوب Boomsound، دوربین اولتراپیکسل با لرزش‌گیر اپتیکال و در نهایت یک قلم اختصاصی عرضه خواهد شد.
البته تمام این‌ها در حد شایعه هستند و هنوز زمان زیادی تا عرضه این فبلت باقی مانده است. اما تنها چیزی که کاملا مشخص است این است که طراحی One مورد پسند کاربران قرار گرفته و توانسته فروش خوبی را برای این کمپانی تایوانی رقم بزند، آن هم در این دوران که مشکلات عدیده مالی و مدیریتی بر امپراتوری HTC سایه انداخته اند. به همین دلیل عجیب نیست اگر این کمپانی تایوانی، فبلت خود را نیز در شکل و شمایل این گوشی طراحی کند و بسازد. زیرا که عرضه One باعث شد تا معادلات بازار اندروید کاملا به هم بریزد و اکنون آن‌چه مشخص است این است که سامسونگ که پیش‌گام در این بازار است احساس خطر کرده است.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *