Lenovo-confirms-working-on-10-Android-laptop-508x400

Lenovo-confirms-working-on-10-Android-laptop-508x400پس از درز کردن یک دفترچه راهنما برای یک تبلت مرموز اندرویدی از سوی لنوو، این کمپانی رسما تایید کرد که یک لپ‌تاپ 10 اینچی اندرویدی را با نام Lenovo IdeaPad A10، در دست ساخت دارد.

به نظر می‌رسد که این‌بار از یک لپ‌تاپ اندرویدی صحبت به میان آمده که قصد دارد بازار نوت‌بوک‌هارا مورد هجوم خود قرار دهد. از مدارکی که درز کرده، می‌توان گفت Lenovo IdeaPad A10 یک لپ‌تاپ 10.1 اینچی با صفحه نمایش HD است که می‌توانید آن‌را به صورت عمودی و افقی، قرار دهید. این لپ‌تاپ دارای یک صفحه کلید مجزا بوده و همچنین سه کلید اصلی برنامه‌ها، خانه و بازگشت به صورت نرم افزاری برروی IdeaPad A10، حکاکی شده‌اند.

 

اگرچه بعضا لنوو سعی داشته تا پروسه تولید این لپ‌تاپ اندرویدی را از بقیه مخفی نگه‌دارد اما مدارکی وجود دارند که دست این کمپانی را برملا ساخته و ایده‌های بکرش را به معرض نمایش، می‌گذارند. آقای کریس میل‌وارد، سخنگوی لنوو نیز به‌تازگی گفته : ” تولید این محصول متوقف نشده است. این محصول به زودی، به بازار عرضه خواهد شد.”

فعلا چیز بیش‌تری درباره این لپ‌تاپ فوق‌العاده اندرویدی نمی‌دانیم اما به محض با خبر شدن از قیمت و زمان عرضه این محصول، شما را در جریان خواهیم گذاشت!

به نظر شما آیا در بازار نوت بوک‌ها، جایی برای گوگل و سیستم عامل خوش نقش و نگارش یعنی اندروید، وجود دارد؟!

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *