در این چند سال اخیر کاربران به دلیل سنگین شدن تحریم‌های اپل، دچار مشکل شده‌اند و برای دانلود برنامه‌های ایرانی و خارجی به مشکل خورده‌اند و دیگر نمی‌توانند مثل قبل به راحتی هر برنامه‌ای که دوست دارند را از اپ استور دانلود و نصب کنند.
در این چند سال اخیر کاربران به دلیل سنگین شدن تحریم‌های اپل، دچار مشکل شده‌اند و برای دانلود برنامه‌های ایرانی و خارجی به مشکل خورده‌اند و دیگر نمی‌توانند مثل قبل به راحتی هر برنامه‌ای که دوست دارند را از اپ استور دانلود و نصب کنند، اما درست در زمانی که کاربران iOS ناامید شده بودند، اپ استورهای ایرانی به کمک کاربران آمدند و مشکل نصب برنامه‌های ایرانی و خارجی را برای همیشه حل کردند. اما در این میان ممکن است با خود فکر کنید که واقعا معتبرترين اپ استور ايراني کدام است و چطور می‌توان آن را تشخیص داد؟ در این مقاله می‌خواهیم با معرفی بهترین اپ استور ایرانی، به شما کمک کنیم تا بتوانید از بهترین خدمات برای استفاده از اپلیکیشن های ایرانی و خارجی خود بهره ببرید.

کامل‌ترین اپ استور ایرانی با پشتیبانی همیشه در دسترس
برای اینکه بتوانیم معتبرترین اپ استور ایرانی را پیدا کنیم، باید موارد مختلفی را در نظر بگیریم، که بدون شک مهم‌ترین آن‌ها پشتیبانی به حساب می‌آید.هر کمپانی برای اینکه به مشتریان خود ثابت کند که همیشه همراه آن‌هاست، باید در هر زمان به کاربران خود پاسخگو باشد و آن‌ها را راهنمایی کند. اگر اپ استوری این ویژگی را داشته باشد، هم قابل اعتماد است و هم تمام سوالات و ابهامات شما را برطرف می‌کند، بنابراین، چنین گزینه‌ای می‌تواند انتخاب خوبی برایتان باشد. اپ استور ایرانی آی‌اپس، همیشه آماده پاسخگویی به کاربرانش است و شما می‌توانید در تمام روزهای هفته، حتی در ایام تعطیل با پشتیبانی آن از طریق تماس تلفنی و یا چت آنلاین، در ارتباط باشید و سوالات و ابهامات خود را برطرف کنید.

دانلود رایگان برنامه‌های پولی
یکی دیگر از مشکلات کاربران ایرانی، دانلود برنامه‌ها یا بازی‌هایی است که برای نصب آن‌ها باید هزینه دلاری پرداخت کنید. در ایران به دلیل وجود تحریم‌ها نمی‌توانید به راحتی هزینه‌ی آن را پرداخت کنید و علاوه‌بر آن ممکن است هزینه زیادی برای یک اپلیکیشن به حساب بیاید و برایتان به صرفه نباشد، در حالی‌که در اپ استور ایرانی آی‌اپس، بسیاری از این برنامه‌ها و بازی‌ها به صورت رایگان در اختیارتان قرار گرفته‌اند و شما می‌توانید بدون اینکه مجددا هزینه اضافه برای آن‌ها پرداخت کنید، اپلیکیشن‌های مورد نیاز خود را به صورت رایگان از آی‌اپس دانلود کنید و لذت ببرید.

درخواست انتشار اپلیکیشن
بهترین اپ استور ایرانی می‌تواند آن استوری باشد که همیشه در تلاش است تا به‌روز باشد و کامل‌ترین و بهترین خدمات خود را ارائه دهد. در آی‌اپس با وجود اینکه بیش از 20000 اپلیکیشن و بازی وجود دارد، باز هم اگر برنامه‌ای را در اپ استور آی‌اپس پیدا نکردید، می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و اپلیکیشنی که می‌خواهید را درخواست دهید. نهایتا تا 3 روز دیگر برنامه‌ای که می‌خواهید منتشر می‌شود و می‌توانید از آن استفاده کنید. سرعت انتشار برنامه‌های درخواستی انقدر بالا است که قطعا برای شما تجربه شیرینی را رقم خواهد زد.

گارانتی و برگرداندن اکانت
یکی دیگر از ویژگی‌هایی که نشان دهنده اعتبار و اعتماد یک استور ایرانی است، گارانتی و تظمین برگرداندن اکانت شما است. در بسیاری از استورهای موجود در فضای وب، شما گارانتی و تظمینی برای اکانتی که خریداری کرده‌اید، دریافت نمی‌کنید، اما در آی‌اپس اگر به هر دلیلی اکانت شما دچار مشکل شود و یا حتی از کار بیوفتد، کارشناسان این مجموعه حساب کاربری شما را مجددا به صورت رایگان راه اندازی می‌کنند و می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. البته علاوه‌بر این ضمانت، شما اگر از آی‌اپس اشتراک تهیه کنید، هر برنامه‌ای که دانلود می‌کنید تا همیشه برای شما فعال می‌ماند و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

دانلود نسخه iOS اپلیکیشن‌های ایرانی
یکی دیگر از چالش‌هایی که کاربران ایرانی با آن درگیر هستند، دانلود برنامه‌های ایرانی است، چراکه اپلیکیشن‌های ایرانی همه از اپ استور حذف شدند و دسترسی کاربران به این برنامه‌ها بسیار سخت شده‌است، اما برنامه‌های ایرانی امروزه بین کاربران بسیار پرطرفدارند چراکه با استفاده از آن‌ها می‌توان کارهای روزمره خود را بهتر انجام داد، از تاکسی‌های اینترنتی گرفته، تا سفارش آنلاین غذا از رستوران‌های مختلف، همه و همه امروزه تبدیل به امری ضروری برای ایرانی‌ها شده و می‌توانید تمام این اپلیکیشن‌ها را بدون دردسر از آی‌اپس دانلود و نصب کنید.

برنامه‌های آیفون بدون نیاز به اپل آیدی
برخلاف اپ استور شما با اپ استور ایرانی آی‌اپس، دیگر لازم نیست برای دانلود اپلیکیشن‌های آیفون، اپل آیدی یا گیفت کارت داشته باشید. شما می‌توانید بدون دردسرهای پرداخت دلاری، برنامه و بازی‌ها را بر روی آیفون و آیپد خودتان دانلود کنید و لذت ببرید. بدون شک بهترین اپ استور ایرانی، کمپانی است که شما در آن بتوانید بدون دردسر تمام برنامه‌ها را دریافت کنید، که بدون شک یکی چالش‌ها، دردسر اپل آیدی است که یک اپ استور ایرانی مثل آی‌اپس، آن را برایتان حل کرده است.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *