بلومبرگ: آیفون بعدی با صفحه نمایش منحنی شکل

بلومبرگ: آیفون بعدی با صفحه نمایش منحنی شکلاپل از آن دسته شرکت‌هایی است که هر ساله بخش زیادی از بازار شایعات را به محصولاتش اختصاص داده است. شایعاتی که گاهی به واقعیت‌‌ بدل شده‌اند و گاه تنها در مرز شایعه باقی مانده‌اند. با ما همراه باشید تا شایعه‌ای تازه که از صفحه نمایش خمیده در آیفون‌های نسل بعدی خبر می‌دهد، را برایتان بازگو نماییم.

 

غول آمریکایی در حال برنامه ریزی برای استفاده از صفحه نمایش‌های بزرگ 4.7 و 5.5 اینچی در نسل بعدی آیفون‌ها می‌باشد. این شایعه در حالی است که اپل تا قبل از آیفون 5، همه مدل‌های قبلی را با صفحه نمایش 3.5 اینچی عرضه نمود اما صفحه نمایش آیفون 5 و 5s به 4 اینچ افزایش یافت.‎

بلومبرگ همچنین در گزارش خود اذعان کرده که زمانبندی اپل برای عرضه عمومی محصولاتش همچنان بدون تغییر باقی مانده و ما در بازه زمانی مشابه شاهد محصولات جدید اپل هستیم. اما نکته جالب‌تر در مورد این گزارش، صحبت‌هایی است که در رابطه با خمیده بودن این صفحه نمایش به میان آمده است. بر اساس این گزارشات، منابع بلومبرگ از وجود صفحه نمایش با حالت خمیده در این مدل‌ها خبر می‌دهند. همچنین اشاراتی نیز به  سنسورهای حساس به فشار وجود دارد. به طوری که صفحه نمایش‌های نسل بعدی قابلیت ایجاد تمایز بین فشار زیاد و کم‌ را دارد. البته قابلیت تشخیص میزان فشار، به گفته منبع، از برنامه‌های نسل بعدی آیفون در سال 2014 محسوب نمی‌شود و برای سال‌‌های آینده برنامه ریزی شده است.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *