بهترین کولر آبی کدام است؟

برندهای ایرانی و خارجی کولر آبی کدامند؟

پیش از خرید کولر آبی به چه نکاتی توجه کنیم؟

کولرهای آبی بسته به نوع محیطی که قرار است در آن نصب شوند و نوع استفاده از آن‌ها به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. نحوه خرید، نصب و استفاده از کولرهای آبی نیازمند داشتن اطلاعات جامع درباره آن‌ها است. از آن‌ جایی که تهیه بهترین کولر آبی، دغدغه بسیاری از افراد در فصل تابستان است، در این مقاله برای آشنایی بهتر شما با انواع کولرهای آبی، معرفی مختصری از بهترین کولرهای آبی آماده کرده‌ایم.

برای مشاهده لیست کاملی از بهترین مارک کولر آبی به سایت خریدیار مراجعه کنید.

با توجه به این که ایران کشور چهار فصل است و هر منطقه ای از آن، با بخش دیگر متفاوت است، باید کولری مناسب با شرایط آب و هوایی هر منطقه انتخاب کنید. در ایران شرکت های کولرسازی قدرتمندی وجود دارند که این امکان را برای خریدار فراهم کرده اند تا با توجه به شرایط جوی هر منطقه، کولر مناسبی را انتخاب کنند. 

بهترین زمان برای تهیه ی کولرهای آبی فصول سرد و زمستان سال هستند زیرا در این بازه شرکت های تولید کننده دستگاه های خنک کننده تولیدی را با قیمت کمتری به حراج می‌گذارند.

در حال حاضر به دلیل تنوع مدل و مارک کولرهای آبی در بازار از بهترین برندهای کولر آبی میتوان به آبسال، آزمایش،البرز، برفاب و سپهر الکتریک اشاره کرد.

مزایای استفاده از کولرهای آبی:

  • تعمیر و نگهداری آسان
  • مصرف برق پایین و بهینه
  • بازده سرمایشی بالا
  • قیمت مناسب
  • نصب و راه اندازی آسان
  • قابل استفاده در بیشتر مناطق ایران

معایب استفاده از کولرهای آبی:

امروزه به دلیل کمبود آب اصلی ترین مشکل در بهره برداری از کولرهای آّبی مصرف آب زیاد آنها می‌باشد. در کولرهای آبی از پوشال ها استفاده می‌شود که این پوشال ها در کولرهای آّبی سرشار از گرد و غبار و قارچ هستند و از آنجا که رطوبت دارد و آفتاب به داخلش نمی‌تابد این عوامل با جریان هوا به داخل راه پیدا می‌کنند.

 

انواع کولرهای آبی موجود در بازار:

 کولرهای آبی ثابت:

این نوع کولرها از آن دسته از وسایل خنک کننده هستند که امروزه بسیار مورد استفاده عموم قرار گرفته اند. معمولا در پشت بام خانه ها، پشت پنجره و یا حیاط نصب می‌شوند و عملکردشان بدین صورت است که برای انتقال هوا نیاز به کانال کشی دارند و نسبت به سایر کولرها ابعاد بزرگتری نیز دارند.

کولر های قابل حمل و یا پرتابل:

این کولرها نسبت به کولرهای آبی ظرفیت کمتری دارند. تنها مزیت این نوع کولرها این است که به راحتی می‌توان در هر جایی نصب کرد و نیازی به کانال کشی در خانه ندارند و بیشتر در مغازه و فروشگاه ها کاربرد دارند، این کولرها برای راه اندازی تنها به اتصال برق و آّب نیاز دارند. مخزن این کولرها یا به صورت دستی پر می شود و یا قابلیت اتصال مستقیم به شلنگ و شیر آب را دارد.

کولر آبی آبسال

یکی از بهترین برندهای کولر آبی در ایران، بی تردید کولر آبی آبسال است. شرکت آبسال سهم بزرگی از بازار فروش کولر آبی را در دست دارد. دلیل این موضوع هم کاملا مشخص است. قیمت مناسب کولرهای آبی آبسال همراه با کیفیت مطلوب کالا و خدمات پس از فروش آن باعث شده تا افراد زیادی به خرید کولرهای آبی آبسال، ترغیب شوند. جنس بدنه کولرهای آبسال از ورق گالوانیزه محکم تهیه شده است که با پوشش رنگ پودری، قابلیت ماندگاری در زیر نور آفتاب و هوای آزاد را دارد.

 

کولر آبی سپهر الکتریک

یکی دیگر از مارک های خوب کولر آبی در ایران، سپهر الکتریک است. کولرهای سپهرالکتریک با خلاقیت و تکنولوژی های جدید وارد بازار شده اند. این کولرها که معمولا صدای بسیار کمی تولید می کنند، موتور قوی و باددهی بالایی دارند.

 

کولر آبی جنرال

این کولر آبی هم در رده کولرهای آبی پرفروش ایرانی قرار دارد و از برندهای مورد اطمینان است که با خیال راحت می‌توانید محصولاتش را تهیه کنید، این کولر آبی با تکنولوژی جدیدش مانع ورود ریزگردها می‌شود که برای افراد دارای حساسیت گزینه بسیار مناسبی است.

 

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *