تبلت 20 اینچی 4K پاناسونیک با قیمت 6,000 دلار عرضه می‌شود

تبلت 20 اینچی 4K پاناسونیک با قیمت 6,000 دلار عرضه می‌شود تبلت 20 اینچی پاناسونیک که نسخه کامل ویندوز 8 بر روی آن نصب شده بود، را به خاطر دارید؟ این تبلت که برای اولین بار در نمایشگاه CES به نمایش گذاشته شد،

به لطف ابعاد بزرگ و رزولوشن فوق العاده بالای صفحه نمایش آن، نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب کرد. حال به نظر می‌رسد که پاناسونیک تولید انبوه آن را آغاز نموده و قصد دارد از ابتدای سال آینده میلادی این تبلت را با قیمت 6 هزار دلار به فروش برساند.
تبلت 20 اینچی پاناسونیک از پردازنده Core i5 اینتل سری U بهره می‌برد و از این رو قادر به اجرای نسخه کامل ویندوز 8.1 مایکروسافت است. صفحه نمایش 20 اینچی آن دارای رزولوشن 3840 در 2560 پیکسل است و از 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه SSD بهره می‌برد.

مشخصات سخت افزاری قدرتمند و صفحه نمایش بزرگ 20 اینچی باعث شده تا طول عمر باتری این محصول به 2 ساعت کاهش یابد.
تبلت غول پیکر پاناسونیک 2.4 کیلوگرم وزن و 12.5 میلی متر ضخامت دارد. پاناسونیک با عرضه این تبلت طراحان حرفه‌ای، پزشکان، حرفه‌ای‌های عکاسی و کاربران خاص را هدف قرار داده است و از آنجایی که سیستم عامل این تبلت، ویندوز 8.1 است، کلیه نرم افزارهای حال حاضر ویندوز برروی آن نصب می‌شوند.

این دستگاه از بلوتوث 4، درگاه USB 3.0، داک کانکتور و دوربین جلو با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل برای تماس ویدیویی برخوردار است.

از آنجایی که این تبلت برای کاربران تجاری و اهل کسب و کار طراحی شده، دارای مقاومت بالایی است و براساس ادعای پاناسونیک اگر از ارتفاع 12 اینچ به زمین برخورد کند هیچ مشکلی برای آن به وجود نخواهد آمد.

اگر به این تبلت علاقمند شده‌اید بد نیست سری به صفحه اصلی آن در وب سایت پاناسونیک بزنید.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *