به نظر می‌رسد اپل در در گوشیهای جدید سری آیفون ۱۳ بهبود های چشمگیری را در ظرفیت باتری ایجاد کرده است. بطوری که آیفون ۱۳ پرو با ۲۰% افزایش بیشترین ظرفیت را را دارا خواهد بود.

به نقل از ایران نت نیوز ، اپل در سری آیفون ۱۳ ظرفیت باتری را به طور چشم گیری افزایش داده است. به طوریکه آیفون ۱۳ معمولی از 10 درصد افزایش ظرفیت باتری استفاده خواهد کرد. البته با وجود استفاده از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی این افزایش ظرفیت نیز لازم به نظر می رسد.
در مدل های دیگر سری آیفون ۱۳ نیز شاهد چنین افزایش ظرفیتی هستیم. به طوری که در آن آیفون 13 پرو مکس ظرفیت باتری به ۴۳۵۲ میلی آمپر ساعت می‌رسد و در آیفون ۱۳ پرو نیز ۳۰۹۵ میلی آمپر ساعت برای ظرفیت باتری در نظر گرفته شد. همتنطور که مشاهده می کنید در مدل هایی مانند پرومکس ظرفیت باتری تقریباً دو برابر آیفون ۱۳ مینی در نظر گرفته شده به طوری که می تواند مشتری را ترغیب به خرید مدل های پرو و پرومکس کند.

طبق ادعای اپل آیفون های جدید میتوانند به طور کامل طی دو روز شارژدهی داشته باشند. اما در عملکرد نهایی ممکن است چنین نباشد و کاربران همچنان نیاز به شارژ روزانه دارند. طبق اعلامیه اپل عمر باتری در هنگام استریم ویدئو در گوشی هایی مانند آیفون 13 پرو مکس ۲۵ ساعت در نظر گرفته شده است. همچنین آیفون 13 پرو نیز عمر باتری ۲۰ ساعت و آیفون ۱۳ عادی نیز ۱۵ ساعت کارکرد خواهند داشت.

کاربران برای استفاده از آیفون های جدید تنها کابل شارژ در اختیار دارند و باید جداگانه شارژر آن را تهیه کنند. اپل تاکنون تنها شارژر 20 واتی با قیمت ۲۰ دلار عرضه کرده است و پس از آن نیز مدل‌هایی از شارژ مگ سیف را با قدرت شارژ بیسیم ۱۵ وات در اختیار کاربران قرار داد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *