LENOVO-VIBEPOUYANET

LENOVO-VIBEPOUYANETبعد از معرفی گوشی Lenovo Vibe X در مراسم IFA2013، این شرکت عضو دوم این خانواده را هم با عنوان Lenovo vibe Z معرفی کرد.

این گوشی که قبلا آن را با نام k910 می‌شناختیم، دارای ظاهری جذاب با بدنه‌ای فلزی و طرحی شبیه Lenovo Vibe X است. این کمپانی امیدوار است با این شرایط بتواند جمعیت جوانان خارج از محدوده کشور چین را به سمت تولیدات خود بکشاند.

 

این گوشی، دارای صفحه نمایشی 5.5 اینچی با وضوح  1080p است. قلب تپنده این دستگاه، چیپست قدرتمند شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون 800  با توان پردازش  2.2 گیگاهرتز بوده که  در کنار خود رابط گرافیکی Aderno 330 و 2 گیگابایت رم دارد. مشخصاتی که پیش از این کارایی و قدرت خود را در غول جدید ال‌جی، یعنی G2 به اثبات رسانیده بود.  با احتساب این قدرت سخت افزاری، می‌توان به راحتی پیش بینی کرد که اندروید 4.2.2 جیلی بین، بدون هیچ مشکلی بر روی این گوشی کار کند!

در پشت این دستگاه، دوربینی 13 مگاپیکسلی قرار گرفته است که یک فلش LED قوی آن را همراهی می‌کند، چیزی که قبلا شبیه آن را در گوشی Lenovo Vibe X  دیده بودیم.

در جلو نیز دوربین دوم با قدرت 5 مگاپیکسل طراحی و قرار داده شده است. این گوشی هم چنین از جک 6.9mm نیز پشتیبانی می‌کند. البته باید گفت که هنوز هیچ اطلاعاتی از باتری این تلفن همراه در دسترس نیست.
شرکت Lenovo برنامه‌های آینده خود برای به روز رسانی این گوشی به اندروید 4.4 kitkat  را هم اعلام کرده است.
هنوز اطلاعات خاص دیگری از این مدل به بیرون درز نکرده است و البته هیچ قیمتی نیز برای آن مشخص نشده است.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *