کاربران توییتر با علامت هشتگ (‪#‬) آشنایی دارند. این علامت به مخاطبان کمک می‌کند تا بتوانند موضوعی خاص را به آسان‌تر بیایند. گزارش‌هایی منتشر شده است که بر امکان استفاده فیس‌بوک از این علامت در آینده حکایت دارد.

تولید تعداد بالایی از هشتک‌های مشابه می‌تواند توجه مخاطبان را به موضوعی پر اهمیت جلب کند. استفاده از هشتک‌های فارسی نیز در میان کاربران ایرانی این شبکه اجتماعی رایج است.

روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی خبر داده است که حال شبکه اجتماعی فیس‌بوک قصد دارد از این امکان استفاده کند تا کاربران بتوانند یک موضوع خاص را به راحتی برجسته کنند.

این گزارش در عین حال می‌افزاید که انتشار این اخبار به این معنا نیست که فیس‌بوک به زودی این امکان را برای کاربرانش مهیا خواهد کرد.

هشتک هم اکنون در شبکه اجتماعی اشتراک عکس اینستاگرام که توسط فیس‌بوک خریداری شده نیز به کار برده می‌شود. اینتساگرم اپلیکیشن فیس‌بوکی نیز دارد که امکان متصل شد آن به فیس‌بوک و همخوان کردن (اشتراک) ‬عکس‌ها در تایم‌لاین کاربران را به راحتی فراهم می‌کند.

پیش‌بینی می‌شود که اگر امکان استفاده از هشتک در فیس‌بوک به وجود بیاید، تحولی قابل توجه در ابزار جستجوی این شبکه مجازی نیز رخ خواهد داد. در حال حاضر جستجو در این شبکه به اطلاعاتی که توسط کاربران همخوان شده، محدود می‌شود، اطلاعاتی مانند دوستانشان، علاقمندنی‌ها و مکان‌هایی که در آنها حضور داشته‌اند.

هشتگ در فیس‌بوک به کاربران این امکان اضافه را خواهد داد که موضوع‌های مورد علاقه آنها که در پست‌ها عمومی و با هشتک مشخصی ارسال شده را به آسانی دنبال کنند.

در حال حاضر مشخص نیست که چه زمان این امکان به فیس‌بوک اضافه می‌شود. یک سخنگوی فیس‌بوک به وال استریت ژورنال می‌گوید: «ما به راحتی در مورد حدس و گمان‌ها و شایعات اظهار نظر نمی‌کنیم.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *