newsense

newsenseکمپانی اچ‌تی‌سی عرضه فبلت وان مکس را در پیش دارد، پس برای همین ممکن است در رابط کاربری سنس خود تغییراتی به‌وجود آورده و آن را به‌روز نماید. به‌تازگی ویژگی‌های جدید نسخه 5.5 رابط کاربری سنس اچ‌تی‌سی در قالب چند تصویر، درز پیدا کرده است.

از جمله تغییراتی که در سنس جدید اچ‌تی‌سی صورت پذیرفته، قابلیت روشن و خاموش کردن بلینک فید است. روشن و خاموش کردن یا غیر فعال کردن بلینک فید در نسخه‌های پیشین این رابط کاربری، غیر ممکن بود و این یک تغییر بسیار خوشایند برای سنس جدید محسوب می‌شود. همچنین با استناد به تصاویر منتشر شده، رابط کاربری دوربین عکاسی در این نسخه بهبود داشته و احتمالا سنس 5.5، گزینه‌های جدیدی در برنامه دوربین را پیش‌روی شما بگذارد. قابلیت Dual Capture یکی از این ویژگی‌های خوب سنس جدید، به حساب می‌آید. ویژگی که اجازه می‌دهد در یک زمان، از دوربین دوم و دوربین اصلی گوشی خود استفاده کرده و تصویر برداری نمایید.
نوار اطلاع رسانی نیز یک گزینه جدید دریافت کرده است. گزینه “لطفا مزاحم نشوید” قابلیتی است که برای اولین بار در سیستم عامل iOS به چشم خورد اما گویا به سنس 5.5 نیز، راه پیدا کرده است. شکلک‌های نرم افزار پیام رسانی نیز، رنگ و رویی تازه گرفته و کمی دستخوش تغییر شده‌اند. شما چه فکر می‌کنید؟! سنس 6 چه شکلی خواهد بود؟! زیبایی در کنار تقلید از ویژگی‌های نرم افزاری سیستم عامل iOS یا سادگی و طراحی نزدیک به اندروید خالص؟!

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *