url

urlکمپانی MSI، کمپانی پیشرو در تولید مادربورد، مادربورد جدید خود برای سوکت FM۲+ و پشتیبانی از APUهای Kaveri را معرفی کرد.
به گزارش پایگاه خبری ایران نت نیوز، خروجی‌های تصویر مادربورد A۷۸M-E۴۵ شامل خروجی Dual Link DVI، D-Sub و HDMI ۱.۴a است.

به گزارش پایگاه خبری ایران نت نیوز،  مادربورد جدید در استاندارد micro-ATX بوده و مبتنی بر چیپست A۷۸ کمپانی AMD است.

این مادربورد علاوه بر APUهای جدید Kaveri، از نسل‌های پیشین Richland و Trinity نیز پشتیبانی می‌نماید.

 

مادربورد A۷۸M-E۴۵ دارای مدار تغذیه‌ای ۵فازی برای پردازنده بوده که توسط هیت‌سینک به خوبی خنک می‌شود. سوکت به طور مستقیم به شکاف PCI Express x۱۶ نسل سوم متصل شده است تا این مادربورد بتواند از تمامی کارت‌های گرافیکی به‌روز پشتیبانی نماید.

یک شکاف PCI Express x۱۶ نسل دوم با پهنای باند x۴، یک شکاف PCI Express x۱ نسل دوم و یک شکاف PCI سایر شکاف‌های توسعه این مادربورد کوچک اما مجهز را تشکیل می‌دهند. این مادربورد به واسطه وجود چهار شکاف حافظه، می‌تواند از ۶۴ گیگابایت حافظه DDR۳ تا فرکانس ۲۱۳۳ MHz پشتیبانی نماید.

خروجی‌های تصویر مادربورد A۷۸M-E۴۵ شامل خروجی Dual Link DVI، D-Sub و HDMI ۱.۴a است. از نظر امکانات ارتباطی این مادربورد کوچک و ارزان‌قیمت امکانات مناسبی را به کاربران عرضه می‌کند که در این میان می‌توان به چهار پورت پرسرعت USB ۳ در پانل پشت و دو پورت به صورت کانکتور، شش پورت SATA ۶GB/s برای پشتیبانی از سریع‌ترین HDDها و SSDها، شبکه Gigabit، صدای هشت کاناله، کانکتور برای موس و صفحه کلید PS/۲ و تعدادی پورت USB۲ اشاره کرد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *