xGoogle-Glas123123

xGoogle-Glas123123مایکروسافت ممکن است قصد ساخت عینک ویژه خود را جهت رقابت با گوگل گلس داشته باشد. طبق اخبار رسیده به Wall Street Journal ، این شرکت هم اکنون نمونه اولیه این عینک را نیز تولید نموده و مشغول آزمایش آن است.

وال استریت ژورنال اطلاعات بیشتری را در مورد مشخصات این عینک و ویژگی های آن منتشر نکرده، اما به این موضوع اشاره کرده که ساخت این عینک در قالب طرح مایکروسافت برای رقابت با گوگل، ساموسنگ و اپل در بازار گجت ها صورت پذیرفته است.

گوگل عینک خود را چندی پیش معرفی کرد و با قیمت اولیه ۱۵۰۰ دلار آن را به صورت محدود در اختیار توسعه دهندگان و ثبت نام کنندگان اولیه، قرار داد. این شرکت امیدوار است که بتواند نمونه نهایی گوگل گلس را با قیمت ارزان تری برای عموم عرضه کند، اما قطعا این اتفاق تا سال ۲۰۱۴ روی نخواهد داد.

 

اما مایکروسافت تنها شرکتی نیست که علاقه به حضور در بازار عینک های هوشمند دارد. چندی پیش شاهد بودیم که کمپانی Recon Instruments عینک خود موسوم به ReconJet را معرفی نمود و اعلام کرد که مارچ ۲۰۱۴ آن را روانه بازار خواهد کرد. از سامسونگ نیز شنیده هایی به گوش می رسد که حاکی از تولید Gear Glass توسط این شرکت دارد.

آنطور که به نظر می رسد، عینک های هوشمند و مجهز به جدید ترین تکنولوژی ها، بازار نابی را در سال های آینده در اختیار خواهند داشت. به نظر شما آیا اپل هم وارد این میدان خواهد شد؟

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *