گجتی که امروز تصمیم دارم برای شما خوانندگان عزیز معرفی کنم، مخصوص خانم های خانه دار و آقایان خلاقی هست که در روزهای تعطیل تصمیم دارند آشپزی کنند!

 

امروز قصد دارم شما را با یک روش کاملا” نوین با استفاده از دستور پخت آشپزی همراه با تخته برش آشپزخانه و چاقو آشنا کنم.

در این روش ابتدا لازم هست که شما یک عدد گجت تخته برش آشپزخانه با پایه نگهدارنده آی پد از طریق سایت ChefSleeve سفارش دهید که قیمت این گجت در حال حاضر فقط ۶۹٫۹۹ دلار آمریکا است.

همانطور که می دانید ایستاده نگه داشتن آی پد کار دشوار است، حتی اگر با استفاده از چیزی موفق به این کار شوید اما اصلا” در دراز مدت روش جالبی نیست و ممکن است به آی پد شما هم آسیب برسد، اما مدیران سایت ChefSleeve کار شما را بسیار ساده کرده اند و شما می توانید با استفاده از این گجت ساده اما کارآمد لذت یک روش نوین در آشپزی را تجربه کنید.

همان طور که در تصاویر بالا مشاهده کردید این گجت یک تخته برش آشپزخانه کاملا” ساده است که در آن محلی مناسب هم برای آی پد شما در نظر گرفته شده است و شما می توانید با استفاده از تماشای یک دستور پخت آشپزی و استفاده از این گجت ساده و کارآمد، یک غذای بسیار لذیذ تهیه کنید.

مطمئنا” از شما انتظار می رود که هنگام استفاده از آی پد خود روی این تخته از یک محافظ برای آی پدتان استفاده کنید تا از خراب شدن احتمالی آن به دلیل پاشیدن میوه، سبزی و خلاصه هر چیزی که روی این تخته خرد می کنید جلوگیری شود.

امیدوارم معرفی این گجت ساده اما کارآمد موجب رضایت شما شده باشد.

 

 

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *