برای مثال در نظر بگیرید که دو فایل Word دارید که یک از آن ها را ویرایش کرده اید و دیگری نسخه ی اصلی متن شماست و می خواهید بدانید که محتوای این دو فایل چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارد.

برای مثال در نظر بگیرید که دو فایل Word دارید که یک از آن ها را ویرایش کرده اید و دیگری نسخه ی اصلی متن شماست و می خواهید بدانید که محتوای این دو فایل چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارد. این موضوع زمانی کاربرد بیشتری دارد که قصد دارید تفاوت‌های نسخه اصلی و نسخه اصلاح شده یک متن را متوجه شوید. در این آموزش قصد داریم تا شما را با نحوه ی انجام این کار توسط خود نرم افزار Word آشنا کنیم.
لطفا با ما همراه شوید .
برای شروع نرم‌افزار Wordنسخه 2007 یا 2010 را اجرا کنید و در نوار بالای صفحه به تب Review بروید و سپس Compareرا انتخاب نمایید.

در پنجره باز شده  ی بعدی ، باید در قسمت Original document فایل Word اصلی و در قسمت Revised document  نیز فایل اصلاح شده را انتخاب نمایید. برای این کار روی پوشه زرد رنگ هر قسمت کلیک کنید و از پنجره ی باز شده به قسمت مربوطه رفته و فایل را انتخاب کنید.با کلیک روی دکمه ی More نیز می‌توانید تنظیمات مقایسه نظیر آنچه که باید مقایسه شود و همچنین تنظیمات نمایش تغییرات را اعمال کنید.در انتها هم با فشار دادن دکمه OK مقایسه انجام می‌گیرد و نتیجه ظاهر می‌شود.

منبع ایران نت نیوز
استفاده از این مقاله فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *