مک دیلی نیوز خبر داده سری جدید مک پرو وارد بازار می شود.روز دقیق آن مشخص نشده و معلوم نیست

کامپیوتر سری جدید، از نوع تاور (ایستاده) است یا نوع دیگر؟این در حالی است که اپل هنوز آنرا تایید نکرده است.در ماه ژانویه گزارش شد که مک پرو در اروپا بدلیل مشکل قانونی و نقض ماده IEC 60950-1 فروخته نمی شود و از اول مارس فروش آن متوقف شد. همچنین گفته شد ادیشن جدید راهی بازار خواهد شد اما اپل هرگز آنرا تایید یا تکذیب نکرد.سال گذشته تیم کوک مدیر اجرایی اپل با اتخاذ سیاست موسوم به “اندام خواری” تاکید کرد که ممکن است تولید مک پرو به نفع سایر محصولات اپل به طور کامل متوقف شود و حالا خبر عرضه نسخه جدید سخت افزاری مک پرو مشخص خواهد کرد تا چه حد استراتژی سال گذشته موفق بوده است یا خیر!کاربران علاقمند به اپل اغلب ویژگی های معمولی مک پرو را می توانند در سری جدید مک مینی داشته باشند و فقط کمپانی های ادیتینگ موسیقی و فیلم و استریمینگ برای داشتن سیستمی قوی تر حاضر به خرید این غول آلومینیومی با قیمت بالا، می شوند.
مک پرو یک کامپیوتر ایستاده (نمونه اپلی از یک کیس کامپیوتری مبتنی بر ویندوز) با سخت افزار قابل ارتقاء و تعویض (هم ورک استیشن و هم سرور)است که آخرین مدل آن توسط اپل در سال 2010 ساخته و راهی بازار شد. البته نسخه به روز شده آن در 11 ژوئن 2012 با ارتقاء برخی قطعات نیز به روز رسانی شد.
پردازنده آن اینتل زئون نهالم چهار هسته ای (2499 دلار)و وستریم 12 هسته ای زئون (3799 دلار)است و پرفورمنس کارت گرافیک آن چند برابر کارت گرافیک های پی سی است.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *