Z1F-600x365

Z1F-600x365بالاخره پس از ماه‌ها و شایعاتی که یک لحظه هم انتشارشان متوقف نمی‌شد، سونی، نسخه کوچک شده Z1 را به دنیا معرفی کرد. این اسمارت فون کوچک که به طرز عجیبی Z1 f نامیده می‌شود(معلوم نیست چرا؟) دارای ویژگی‌های خارق العاده‌ای است که شاید در رده مینی‌ها دیده نشده باشد. از آنچه دیرو ز مشخص شد، فهمیدیم که تمامی شایعات درست بوده و این مینی Z1 دارای یک دوربین 20 مگاپیکسلی است  و برخلاف کاری که رقبایش در ساخت مینی‌ها می‌کنند، به جای قرار دادن اجزای داخلی کم کیفیت تر، ترجیح داده است صفحه نمایش را به یک نوع 4.3 اینچی اچ دی تبدیل کند.

 

پس تا به اینجا، یک صفحه نمایش اچ دی، یک پردازنده اسنپدراگون 800 و گرافیک 330 به همراه یک رم 2 گیگا بایتی هم فوق تصورات ما است.

برای یک بار هم شده واقعیت فراتر از انتظارات ما رفته و پیکسل‌های کمتر در صفحه نمایش باعث شده است که پردازنده تعبیه شده پرقدرتر از برادر بزرگتر عمل کند و در بنچمارک نمره‌ای برابر با 34376 در مقابل نمره Z1 که برابر با 30838 است ارایه دهد.

خب ظاهرا قرار است با آمدن این مینی پرقدرت، رسم همیشگی ساخت مینی‌ها با کیفیت پایینتر شکسته شود و Z1 f جور دیگری ظاهر شود.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *