هواوی گوشی Ascend W2 را با ویندوزفون 8 معرفی کرد

هواوی گوشی Ascend W2 را با ویندوزفون 8 معرفی کرددر میان هجوم ویندوزفونی‌های لومیا شاید فراموش کرده باشید که دیگر شرکت‌ها هم ویندوزفون تولید می‌کنند. امروز هواوی Ascend W2 را که اولین ویندوزفونی غیر نوکیا با ویندوزفون ۸ است معرفی کرد.

 

هواوی اسند W2 که دارای قیمتی مناسب خواهد بود برای رقابت با محبوب‌ترین ویندوزفون دنیا یعنی لومیا ۵۲۰ نوکیا وارد بازار می‌شود. ابعاد این گوشی نسبت به اندازه صفحه‌نمایش آن کمی بزرگ است: ۱۳۴ در ۶۷ در ۹٫۹ میلی‌متر و ۱۶۰ گرم وزن آن را در رده گوشی‌های ۵ اینچی قرار می‌دهد.

این گوشی دارای صفحه‌نمایش ۴٫۳ اینچی با وضوح WVGA یعنی ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل از نوع IPS و با تراکم پیکسلی ۲۱۷ پیکسل بر اینچ است. صفحه‌نمایش این گوشی همچنین فوق حساس است و می‌توانید حتی با دستکش از آن استفاده کنید.

پردازنده Ascend W2 دو هسته‌ای کوالکام اسنپ‌دراگون MSM8230 با هسته‌های Krait به سرعت ۱٫۴ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 305 است که توسط ۵۱۲ مگابایت رم همراهی می‌شود. حافظه داخلی این گوشی ۸ گیگابایت است و متأسفانه امکان اضافه کردن آن از طریق کارت حافظه نیز وجود ندارد.

هواوی برای این ویندوزفون دوربین ۵ مگاپیکسلی بدون فلش و با قابلیت فیلم‌برداری ۷۲۰p در نظر گرفته است و حتی خبری از دوربین دوم نیز نیست. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به ۳G، بلوتوث ۳٫۰ و باتری ۱۷۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

هواوی Ascend W2 قرار است همین روزها در رنگ‌های مشکی، آبی، قرمز و زرد در سراسر دنیا عرضه شود.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *