ویندوز فون در ۷ بازار جهانی فروش بیشتری نسبت به آیفون اپل داشته و در ۲۶ کشور هم از سری گوشی‌های هوشمند بلک‌بری پیشی گرفته است.

“فرانک شاو”(Frank Shaw) مدیر مرکز ارتباطات سازمانی مایکروسافت در گزارشی که مرکز تحقیقاتی IDC منتشر کرده بود توضیح داد که سیستم‌عامل ویندوز فون در 7 بازار جهانی فروش بیشتری نسبت به آیفون اپل داشته است و در 26 کشور هم از سری گوشی‌های هوشمند بلک‌بری پیشی گرفته است.
مدیر مرکز ارتباطات سازمانی مایکروسافت به درستی توضیح نداد که در کدام یک از بازارهای جهانی ویندوز فون موفق شده است از آیفون و بلک‌بری پیشی بگیرد. با این وجود، این خبر توانسته است امیدهای آتی برای سیستم‌عامل موبایلی مایکروسافت در بازار جهانی را تقویت کند.
شاو همچنین اظهار داشت که سیستم‌عامل ویندوز فون هم‌اکنون در بسیاری از کشورها 10 درصد بازار را در اختیار گرفته است و با اهداف کنونی مایکروسافت همسو است. با این وجود کارشناسان هنوز در مورد موفقیت ویندوز بدون آمار و ارقام نگرانی دارند.
او همچنین اظهار داشت که آمارهای بیشتری در مورد ویندوز فون وجود دارد که در آینده منتشر خواهد شد. با توجه به اینکه مایکروسافت خود را برای کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان Build برای روزهای 26 تا 28 ژوئن آماده می‌کند، می‌توان منتظر انتشار این آمار در کنفرانس یاد شده بود.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *