این روزها شرکت های سازنده کارت گرافیک در حال ایجاد تغییراتی بزرگ در محصولات خود هستند تا رقابت را به شکلی متفاوت پیش ببرند؛ شرکت ELSA نیز از همین دست کمپانی ها است که حالا کارت گرافیکی با ظاهر استتار و پنهانکار را عرضه کرده است. با کارت گرافیک ELSA x INNO3D GeForce RTX 3060 SAC/L آشنا شوید.

کارت گرافیک ELSA x INNO3D GeForce RTX 3060 SAC/L را می توان محصول مشترک ELSA و INNO3D دانست که از پردازنده گرافیکی GeForce RTX 3060 بهره برده و دارای 12 گیگابایت حافظه GDDR6 به همراه یک رابط 192 بیتی است. این کارت گرافیک در بخش ظاهر از یک خنک کننده یکپارچه بهره می برد که دو فن 90 میلی متری را به همراه دارد.
هر فن دارای 15 پره بوده و در این کارت گرافیک خبری از LED RGB نیست؛ RTX 3060 SAC / L در واقع بر اساس طراحی INNO3D Twin X2 ساخته شده است. خنک کننده آن کشش اورکلاک سنگین را نداشته اما می تواند توان 170 واتی آن را به خوبی هندل کند. سازنده با طراحی تک رنگ، ظاهری استتار گونه داشته و هدف طراح نیز دقیقا همین امر بوده است.
طراحی پنهانکار و استتاری این کارت گرافیک آن را از دیگر مدل ها متمایز می کند. ELSA x INNO3D GeForce RTX 3060 SAC/L در فرکانس پایه به 1320 مگاهرتز دست یافته و فرکانس بوست را تا 1777 مگاهرتز بالا می برد. این محصول فاقد اورکلاک کارخانه بوده و باید با فرکانس های مرجع سر کنید. ELSA x INNO3D GeForce RTX 3060 SAC/L با خنک کننده ای که بزرگ تر از PCB است، دارای 4 خروجی گرافیکی است.

ELSA x INNO3D GeForce RTX 3060 SAC/L با قیمت 599 دلار روانه بازار شده و در ابتدا راهی بازار کشور ژاپن خواهد شد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *