در عصری که فناوری با سرعت نور در حال پیشرفت است و در دست هر کس یک گجت مشاهده می شود،…

پس برای هدیه دادن نیز باید به سراغ هدیه های تکنولوژیکی برویم که بی شک یک ایده عالی اما کمی گران قیمت هستند.

اما مشکلی وجود دارد، همه مردم گیک (علاقه مند این جور مسائل) نیستند. و ممکن است از آخرین سخت افزار های کامپیوتری، فناوری های تلفن های همراه رده بالا و یا نرم افزار های کاتین ادج سر در نیاورند.

خب در اینجاست که ما به کمک شما می آییم و با حرفه ای داریم سعی می کنیم بهترین هدیه فناوری مناسب برای هر کس را معرفی کنیم. بیایید نگاهی به ۱۰ محصول برتر از ۲۰ دلار تا ۲۰۰۰ دلار بیندازیم.

Kinivo ZX100 بلندگوی قابل حمل ارزانی است. با صدای لذت بخشی که دارد قادر است فضای یک اتاق یا دفتر را پر کند. همچنین این محصول دارای باتری داخلی است که می تواند تا ۶ ساعت نوای لذت بخش موسیقی را برای شما پخش کند. مطمئنا با این قیمت پخش کننده موسیقی بهتر از این را نخواهید یافت.

موتورولا HX550

هدست بلوتوث موتورولا HX550 علاوه بر این که یک هدیه فوق العاده گجتی به شمار می رود، یکی از مقرون به صرفه ترین ها نیز هست که می توانید در بازار یافت کنید. این هدست بلوتوث کیفیت تماس خوبی ارائه می دهد و با طراحی چند منظوره ای که دارد می تواند در بسیاری از گوش ها جا گیرد و تا ۹ ساعت زمان مکالمه فراهم آورد. هر کس که تلفنش بلوتوث دارد از این هدیه قدردانی خواهد کرد.

اگر شما کسی را می شناسید  که علاقه دارد هنگام راه رفتن موسیقی گوش دهد، قبل از آنکه یک گوشی هوشمند خریداری کند یکی از این Sandisk Sansa Clip Zip ها به او هدیه دهید. این محصول با ظرفیت های ذخیره سازی ۴ و ۸ گیگابایت در دسترس است و شامل یک صفحه نمایش LCD کوچک نیز هست. این را هم بدانید که سانسا با آیتونز (که به تازگی نسخه ۱۱ آن از راه رسیده) به طور پیشفرض همگام سازی شده است. با این حال کاربران در این محصول مجبور به کشیدن و رها کردن (drag-and-drop) هستند.

نکسوس ۷

تبلت، هدیه و ایده خوبی است برای کسی که یکی از این لوح های رایانه ای ندارد. البته تبلت را باید برای کسانی بخرید که به آن نیاز دارند (یا گیک تکنولوژی هستند) چرا که شاید برای بعضی ها مدت کوتاهی استفاده داشته باشند یا اصلا نداشته باشند. تبلت های ارزان بسیاری در بازار وجود هستند که بی شک بهترین آنها گوگل نکسوس ۷ می باشد. این تبلت قیمت پایینی دارد و در عین حال از سخت افزار قدرتمند و سیستم عامل اندروید بهره می برد. به هر حال ایده خوبی است.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *