یوتیوب به رکورد یک میلیارد بازدید کننده در ماه رسید
دیروز، بالاخره پرطرفدارترین وب سایت به اشتراک گذاری ویدیو به میزان شگفت انگیز یک میلیارد بازدید کننده ماهیانه رسید، که در نوع خود رکوردی بسیار جالب‌توجه و قابل تحسین است.

ویدیوهایی که در این وب سایت آپلود می‌شوند گاهی حتی تا دو میلیارد بازدیدکننده دارند و باید گفت که این رسانه مجازی تا کنون توانسته زمینه شهرت، موفقیت یا سقوط بسیاری را فراهم آورد.

یوتیوب همیشه محلی برای به اشتراک گذاری دیوانه‌وارترین، جالب ترین، تاثیر گذارترین و مهم ترین ویدیو هایی که در سراسر دنیا منتشر شده‌اند، بوده است. این موضوع نیز چندان جای تعجب ندارد که یوتیوب توانسته به چنین رکوردی که حتی معروف‌ترین شبکه‌های تلویزیونی دنیا در آرزوی آن هستند، برسد.

بدیهی است که بهترین بخش این خبر برای خود یوتیوب، افزایش بی‌نظیر درآمدهای تبلیغاتی این وب سایت (پخش کلیپ های تبلیغاتی در میانه پخش ویدیو ها- بنرها و…) است. البته فقط تبلیغ کنندگان نیستند که به این سایت یورش برده‌اند، هنرمندان جدید و جویای نام نیز برای استفاده از توجه‌ی که می‌توانند به خود جلب کنند، این سایت را مقصد خود قرار داده‌اند، تا شاید بتوانند برای خود شغلی دست و پا کنند.

اما بدون شک سوخت فضاپیمای رشد و موفقیت یوتیوب، قابل دسترس بودن این وب سایت بر روی انواع و اقسام تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها است، البته نباید این موضوع را فراموش کرد که جذابیت تماشای ویدیو به صورت آنلاین برای بسیاری از کاربران روز به روز بیشتر می‌شود و کاربران گرایش بیشتری نسبت به تماشای ویدیو آنلاین پیدا کرده اند.

این تمام چیزی است که یوتیوب درباره ی این موفقیت باید می‌گفت:

    در هشت سال گذشته شما به یوتیوب آمدید تا تماشا کنید، ویدیوهای خود را به اشتراک بگذارید و از میلیارد ها ویدیو از سراسر دنیا لذت ببرید. ده‌ها هزار کانال در یوتیوب برای ایجاد مشاغل و تجارت های گوناگون و از همه مهم تر جلب مخاطب ساخته شده‌اند. در حقیقت، هر 100 برند مطرح دنیا در یوتیوب حضور دارند و با تشکیل کمپین‌هایی مشغول به فعالیت هستند و ما مفتخریم که بگوییم: حالا ما هر ماه یک میلیارد کاربر یکتا داریم.

در حال حاضر آپلود در یوتیوب از این ساده‌تر نمی‌شود. شما با هر ابزارکی می‌توانید ظرف چند ثانیه این کار را انجام داده و حتی با اپلیکیشن ارائه شده توسط خود یوتیوب به نام Capture امکان ضبط و آپلود ویدیو تنها با دو بار لمس صفحه امکان پذیر شده است.

برای درک معنای حقیقی این عدد یک میلیارد می‌توانید به حقایق زیر نگاهی بیاندازید:

    از هر دو کاربر اینترنت یک نفر از یوتیوب بازدید می‌کند (تقریبا مرتبا)
    اگر یوتیوب یک کشور بود، در میان پرجمعیت ترین کشورهای جهان، پس از چین و هند در مقام سوم قرار می‌گرفت.
    اگر سای ( PSY) و مدونا (Madonna) می‌خواستند اجرای میدان مدیسون خود را در مقیاس بینندگان یوتیوب‌شان تکرار کنند، باید حداقل دویست هزار بار این کار را تکرار می‌کردند.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *