250 هارد وسترن دیجیتال بدهید، یک ماشین فرمول 1 تحویل بگیرید!

250 هارد وسترن دیجیتال بدهید، یک ماشین فرمول 1 تحویل بگیرید!یک خانواده خلاق با استفاده از قطعات 250 هارد وسترن دیجیتال، یک ماشین مسابقه‌ای فرمول 1 ساخته‌اند.

 

سخت افزاربازهای حرفه‌ای عاشق این هستند که انواع دستگاه‌ها و قطعات رایانه با شکل‌ها و اندازه‌های مختلف را بازسازی یا به نوعی بازیافت کنند. اما آیا می‌توان از این قطعات چیزی ساخت که کاملاً متفاوت باشد؟

این کار را «باب رایان» متخصص فناوری عضو کمپانی وسترن دیجیتال، همراه با اعضای خانواده‌اش انجام داده است.

سایت «لجیت ریویوز» گزارش داده که رایان و خانواده‌اش توانسته‌اند با قطعات 250 هارد وسترن دیجیتال یک ماشین مسابقه‌ای فرمول 1 بسازند. این پروژه 400 ساعت طول کشید و می‌توانید نتیجه نهایی آن را در تصویر زیر ببینید.
مقاله لجیت ریویوز به شکل جزئی‌تر به شیوه استفاده از هاردها در ساخت این ماشین هم پرداخته است. پره‌های جلویی ماشین با محرک‌های «قرمز» وسترن دیجیتال ساخته شده است. به نظر می‌رسد این ماشین به گونه‌ای طراحی شده تا سپر عقب هر ماشینی را که سر راهش باشد نابود کند. باله‌های کناری آن هم با محرک‌های «ولوسیراپتور» ساخته شده‌اند و با محرک‌های «اسکورپیو» هم در جای خود محکم شده‌اند. موتور هم از محرک‌های اسکورپیو تشکیل شده و دو طرف ماشین هم با آنتی‌دیسک‌های هاردهای قرمز وسترن دیجیتال ساخته شده‌اند.

این پروژه هم واقعاً منحصر به فرد است و هم در نوع خود عجیب و غریب، و نشان می‌دهد که قطعات رایانه‌ای برای خلق یک محصول شگفت‌آور و خلاقانه حتی نیازی نیست به یک رایانه وصل شوند! امیدواریم رایان و خانواده‌اش در آینده هم پروژه‌های خلاقانه دیگری تولید کنند و مدل‌های بیش‌تری را به نمایش بگذراند.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *