ویندوز ۸ هنوز یک سیستم‌عامل جدید محسوب می‌شود. با اینکه از حضور ویندوز ۸ در بازار مدتی

می‌گذرد اما همچنان افرادی هستند که به سمت آن نرفته‌اند. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به تازگی به جمع کاربران ویندوز ۸ پیوسته‌اید احتمالاً در حال کسب تجربه‌‌های جدید از رابط کاربری ویندوز ۸ هستید. ما هم قصد داریم در این مقاله به شما در کسب تجربه بهتر کمک کنیم.
همانگونه که می‌دانید، ویندوز ۸ یک فروشگاه دارد که در آن همه نوع اپلیکیشن برای دانلود و استفاده وجود دارد. در میان اپلیکیشن‌های فروشگاه ویندوز، اپلیکیشن‌هایی وجود دارند که به شما در یادگیری و شناخت محیط جدید ویندوز ۸ کمک می‌کنند. در ادامه قصد داریم سه نمونه از این اپلیکیشن‌ها را معرفی کنیم.
Windows 8 Handbook
این اپلیکیشن به خوبی مقالات خود را با ویدئوهای آموزشی ترکیب کرده است. به زودی درخواهید یافت که آموزش‌های کوتاه این نرم‌افزار به شما در یادگیری آسان و سریع بخش‌های مختلف ویندوز ۸، مانند میانبر‌های صفحه‌کلید و ژست‌های حرکتی ماوس و تاچ ،کمک زیادی می‌کنند.

Windows-8-Handbook-Details

Windows 8 Handbook برای هر مقاله، یک لینک تصویری (Thumbnail) قرار داده است. مقالات آموزشی این اپلیکیشن، طیف متنوعی از موضوعات، از تنظیمات سیستم تا مدیریت اپلیکیشن‌ها را شامل می‌شود. با کلیک روی هر لینک، یک صفحه شامل خلاصه مقاله درباره موضوع باز می‌شود. بدون شک منابع خوب به شما در یادگیری ویندوز ۸ کمک شایانی خواهند کرد.
Learn Windows 8
این اپلیکیشن در مقایسه با Windows 8 Handbook محیط ساده‌تری داشته و متفاوت‌تر است. بر خلاف اپلیکیشن قبل، Learn Windows 8 بر روی آموزش گام‌به‌گام موضوعات تمرکز کرده است. در آموزش‌های اپلیکیشن، جزئیات غیرمفید حذف شده و تنها موارد ضروری به اشتراک گذاشته شده‌اند.

Learn-Windows-8-Details
بهترین بخش اپلیکیشن، تمرکز آن روی آموزش مرحله به مرحله است. شما به راحتی می‌توانید قسمت‌های هر آموزش را تا یادگیری کامل، پشت سر بگذارید. مهمترین قسمت هر آموزش، استاد آن است. چیزی که Learn Windows 8 به خوبی از آن بهره می‌برد.
Windows 8 Complete Guide
همانگونه که از نام اپلیکیشن بر می‌آید، Windows 8 Complete Guide در هر متن به جزئیات زیادی پرداخته است. هر موضوعی را که انتخاب کنید، در پس آن با توضیحات و راه‌کارهای بسیار با کیفیتی روبرو خواهید شد. علاوه بر متن‌های آموزشی، ویدئوهایی نیز برای هر موضوع درج شده که هر یک به تنهایی برای آموزش کافی و کارآمد هستند.

Windows-8-Complete-Guide
در کنار آموزش‌ها، Windows 8 Complete Guide بخش مجزایی برای نمایش آخرین اخبار فناوری نیز دارد. بخشی که احتمالاً کاربران زیادی را به خود جذب می‌کند.این سه اپلیکیشن، با سبک و سیاق‌های منحصربفرد, به شما در یادگیری بهتر و مؤثرتر ویندوز ۸ کمک خواهند نمود. تجربه کاربری خود را درباره این اپلیکیشن‌ها با دوستان خود به اشتراک بگذارید. آیا اپلیکیشن‌های دیگری می‌شناسید؟

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *