5 هکر جدید، در لیست خطرناک ترین های تحت تعقیب اف بی آی

5 هکر جدید، در لیست خطرناک ترین های تحت تعقیب اف بی آی با اضافه شدن نام 5 هکر جدید ، لیست خطرناک ترین هکرهای فراری از دست اف بی آی به 17 هکر رسید.

 

آندری نابیلوویچ تامی با ملیت روس بدلیل شرکت در ساخت و توزیع بد افزار DNScharger که بیش از 4 میلیون کامپیوتر را از سال 2007 تا 2011 آلوده کرده تحت تعقیب است. گفتنی است 6 نفر در ارتباط با این بدافزار بازداشت شده اند. نام عملیاتی که باعث بازداشت آنها شد ghost click بود که اوایل امسال برخی از آنها در دادگاه گناهکار شناخته شده اما مغز متفکرشان، آندری همچنان فراری است.

یکی دیگر از 5 هکر در لیست جدید تحت تعقیب اف بی آی، فرهان ارشد و نور عزیزالدین پاکستانی هستند و با هک کردن سیستم مخابرات دسترسی برای تلفن را باز کرده و با فروش کارتهای تلفن و … 50 میلیون دلار بالا کشیده اند. آنها فراری بوده و جزو باندی هستند که در ایتالیا، فیلیپین، عربستان، سنگاپور، اسپانیا، سوئیس و … فعالیت داشته اند.

کارلوس انریکو پرز-مالارا هکر اهل السالوادور است که با نوشتن و توزیع spyware دست به اخاذی از کاربران می زده و در سال 2003 در آپارتمانی در سن دیه گوی کالیفرنیا بازداشت شد اما سپس فرار کرده و ظاهرا به کشورش بازگشته است.

اف بی آی برای هر نوع خبر موثقی که منجر به بازداشت این افراد شود، 50 هزار دلار جایزه گذاشته است.

الکسی بلان روس نیز بدلیل ایجاد دسترسی از راه دور و غیر قانونی روی سه سرور متعلق به کمپانی های تجاری که نامشان فاش نشده،اما در نوادا و کالیفرنیا مستقرند؛  تحت تعقیب است. وی در تایلند، یونان، لاتویا، مالدیو و روسیه تردد کرده و جایزه 100 هزار دلاری اف بی آی برای یافتن این فرد همچنان معتبر است.

سایر افراد معروف در لیست اف بی آی شامل آرتیم سیمینوف (مشارکت در zeus trojan)، پیتریس شائوروفس(scareware sting) که سال 2011 فرار کرد، بجورن دانیال سوندین و شایلشکومار (مشارکت در scareware sting)، الکساندر بوبنوف در online banking fraud هستند که همچنان فراری بوده و اف بی آی از مردم کمک خواسته تا آنها را بیابند.{لینک}

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *