هر ساله با نزدیک‌شدن به پایان سال میلادی، لیست‌های مختلفی از ترین‌های آن سال در زمینه‌های مختلف و با نگرش‌های متفاوت در سراسر فضای مجازی منتشر می‌گردد.

امروز هم وب سایت Mashable لیست ۵ گجت خلاقانه برتر سال ۲۰۱۲ را منتشر کرد.
با اینکه فضای زندگی امروز ما پر شده است از گجت‌ها و ابزارهای کاربردی مختلف، اما هنوز هم آمار وسایل مبتکرانه و شگفت‌انگیز به حد مطلوبی نرسیده‌است. در عوض با تبلت‌ها، گوشی‌ها و وسایل یکسان و شبیه به هم زیادی مواجه هستیم. با این حال هنوز هم استثنائاتی پیدا می‌شوند که دیدگاه ما را درباره مراکز تحقیق و توسعه کمپانی‌های مختلف بهبود بخشند. آن‌ها با ایده‌های جدید و البته با ریسک بالایی در صحنه حاضر می‌شوند، ایده‌هایی که نشان می‌دهند خالقان آن‌ها سودایی بیش از یک رقابت صرف در سر دارند. آن‌ها همچنین هدف متفاوتی را نشانه گرفته‌اند، حل مشکلات روزانه با روش‌های نوین و نزدیک‌تر کردن ما به تکنولوژی‌هایی که روزی فقط به ذهن عده محدودی از ما می‌رسیدند.

نکته‌ مهم این است که، همیشه سرانجام خوشی در انتظار اختراعات جدید نیست و درصد بالایی از آن‌ها به دلایل مختلف با شکست مواجه می‌شوند، اما من هنوز هم دوست دارم همه آن‌ها را حداقل برای یک بار امتحان کنم.

از لیست نه چندان پر و پیمان گجت‌های خلاقانه امسال، ۵ گجت برتر را انتخاب کردم؛ به نظر من این وسایل از تکنولوژی، طراحی، کاربرد و ریسک‌پذیری تاثیرگذاری برخوردار هستند.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *