xperia-z2-

xperia-z2-بهترین گوشی دوربین‌دار دنیا هم‌اکنون نه متعلق به نوکیاست و نه اپل، این عنوان را Xperia Z2 سونی از آن خود کرد.

 شرکت سونی توانست به عنوان تاجدار در میان همه تولیدکنندگان موبایل در دنیا، عنوان بهترین گوشی دوربین‌دار را به Xperia Z2 اختصاص دهد.
در آزمایشگاه DxOMark’s بر اساس استانداردهایی که در زمینه لنز دوربین و وضوح تصاویر ثبت شده در نظر گرفته می‌شود، گوشی ۸۰۸ PureView با دوربین ۴۱ مگاپیکسلی و لنز کارل‌زایس عنوان بهترین گوشی دوربین‌دار دنیا را از سال ۲۰۱۲ تاکنون داشته و توانسته ۷۷ امتیاز به دست بیاورد، پس از ۸۰۸ نوکیا، جایگاه دوم در اختیار اپل با گوشی iPhone 5S قرار داشت. این گوشی ۷۶ امتیاز به دست آورده بود. اما این روزها این جدول کمی تغییر کرده و Xperia Z2 سونی توانسته جایگاه برتر را با کسب امتیاز ۷۹ به خود اختصاص دهد.

گزارش‌ها حاکی است که سال گذشته Xperia Z1 در آزمایشگاه DxOMark’s با ۷۶ امتیاز پس از آیفون ۵S جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

گوشی Xperia Z2 به دوربین ۲۰ مگاپیکسلی مجهز شده و در کمترین حالت کیفی قادر است تصاویر را با وضوح ۸ مگاپیکسل ثبت کند و بهترین کیفیت را در میان همه گوشی‌های هوشمند دارد.

از سوی دیگر تصاویر ثبت شده با این دوربین هیچ گونه نویزی ندارند، از کمترین سطح نویز روشنایی برخوردار است و بی‌کیفیت‌ترین تصاویر گرفته شده توسط این دوربین از سایر گوشی‌های دوربین‌دار با کیفیت‌تر است.

گزارش‌ها حاکی است سیستم زوم خودکار این گوشی بسیار سریع و بادقت است در حالی که رنگ‌ها کاملا طبیعی و با کیفیت دیده می‌شوند.

در بخش ضبط تصاویر ویدیویی Z2 جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است. دوربین این گوشی در ضبط تصاویر ویدیویی با کیفیت Full-HD هیچ گونه نویزی ندارد و می‌توان با وضوح ۴K با آن فیلم‌برداری کرد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *