پس از خواندن این مقاله شاید با نوع جدیدی از «شایعه» آشنا شوید: این که یک کمپانی، خودش تصویر محصولی را منتشر کند که هنوز رسماً وجودش را تأیید نکرده است. این اتفاق درباره «گالکسی اس 4 مینی» سامسونگ رخ داده است.

گزارش‌های زیادی حاکی از آن است که سامسونگ چندین نسخه دیگر از گوشی گالکسی اس 4 را در دست تولید دارد. می‌دانیم که یکی از مدل‌های احتمالی از نسل گالکسی اس 4 هم «گالکسی اس 4 مینی» است؛ دستگاهی که علی‌رغم شایعات فراوان و طولانی‌مدت درباره‌اش، هنوز تولیدش توسط سامسونگ رسماً تأیید نشده است. همچنین می‌دانیم که این کمپانی قرار است در تاریخ 20 ژوئن در لندن مراسمی برگزار و از چندین محصول جدید خود از سری‌های گالکسی و آتیو رونمایی کند. اگر سامسونگ بخواهد «گالکسی اس 4 مینی» را در مراسم 20 ژوئن خود معرفی کند، واکنش افرادی که تصویر زیر را دیده‌اند، تماشایی خواهد بود!با این حال، برنامه احتمالی سامسونگ برای معرفی یکی از محصولات خانواده گالکسی اس 4 دیگر فاش شده است؛ زیرا کاتالوگ برنامه‌های فروشگاه رسمی سامسونگ در انگلیس، گوشی گالکسی اس 4 مینی را، حتی پیش از رونمایی، با شماره مدل GT-9195 به عنوان یکی از گوشی‌های پشتیبانی‌شده خود معرفی کرده است.
«گالکسی اس 4 مینی» در صورتی که معرفی شود، احتمالاً دارای صفحه 4/3 اینچی با وضوح qHD، دوربین پشت 8 مگاپیکسلی و همچنین اندروید 4/2/2 جلی‌بین خواهد بود.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *