به گزارش ایران نت ؛ اگر شما هم یکی از میلیون‌ها طرفدار نسخه «جنگ ستارگان» از بازی بسیار محبوب «پرندگان خشمگین»

هستید، حتماً از شنیدن خبر امروز کمپانی روویو بسیار خوشحال خواهید شد. کمپانی سازنده «پرندگان خمشگین: جنگ ستارگان» قرار است به زودی نسخه‌ای کاملاً جدید از این را عرضه کند که دارای داستان و شخصیت‌های کاملاً جدید و متفاوت است.
 کمپانی «روویو» قادر است تا از ساده‌ترین ایده‌ها، بهترین نتایج را عاید خود کند. پس از موفقیت بسیار بالای بازی «پرندگان خشمگین: جنگ ستارگان» در سال 2012، این کمپانی اکنون خود را برای عرضه یک نسخه کاملاً مستقل در ادامه همین بازی آماده می‌کند. این نسخه جدید «جنگ ستارگان 2» نام دارد و قرار است در تاریخ 19 سپتامبر روانه بازار گردد.
بیانیه مطبوعاتی کمپانی روویو همراه با یک ویدیوی تبلیغاتی، تأیید می‌کند که نسخه جدید پرندگان خشمگین دارای شخصیت‌ها و مکان‌هایی از سه قسمت مقدمه فیلم جنگ ستارگان خواهد بود. در این بازی قادر خواهید بود تا نقش بیش از 30 شخصیت را به عهده بگیرید و ویدیوی تبلیغاتی روویو نیز نشان می‌دهد که برای اولین بار در تاریخ بازی پرندگان خشمگین، میتوانید انتخاب کنید که طرف پرندگان خشمگین «خوب» باشید و یا خوک‌های «بد».
به گزارش ایران نت ؛ کمپانی سازنده پرندگان خشمگین: جنگ ستارگان همچنین می‌افزاید: «در حال حاضر درباره شایعات یا پیش‌بینی‌ها مبنی بر وجود شخصیت «جار جار بینکس» در بازی اظهار نظر نخواهیم کرد.» جنگ ستارگان 2 همچنین از «تله‌پاد» هم پشتیبانی می‌کند که یک سری امتیازات قابل جمع‌آوری در بازی، متشکل از عروسک‌های کمپانی اسباب‌بازی «هزبرو» خواهد بود. روویو می‌گوید: «اگر این عروسک‌ها را از طریق دوربین گوشی یا تبلت خود وارد دستگاه کنید، می‌توانید هر کدام از این شخصیت‌ها را به انتخاب خود وارد بازی کنید و بنابراین شخصیت‌های جدیدی را به پرندگان خشمگین خود بیفزایید.»
در بیانیه امروز آمده که پرندگان خشمگین: جنگ ستارگان 2 در سراسر جهان و در فروشگاه‌های نرم‌افزاری مختلف به شکل همزمان منتشر خواهد شد؛ احتمالاً منظور روویو از «فروشگاه‌های مختلف نرم‌افزاری» فروشگاه‌های اپ‌استور،گوگل پلی،و ویندوز فون  8و ویندوز 8 است. نسخه جنگ ستارگان 1 هم همزمان برای همه این سیستم‌عامل‌ها عرضه شد. کمپانی سازنده اعلام کرد که طرفداران جنگ ستارگان 1 هم به زودی قادر به دانلود  مراحل جدید بر اساس قسمت «بازگشت جدای» فیلم خواهند بود.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *