به اشتراک‌گذاری
در لیست بازی‌ رایگان فروشگاه اپیک، ما نگاهی به تمامی بازی‌های رایگان این شرکت می‌اندازیم. همینطور اینکه به تعدادی از سوالات پرتکرار در این متن جواب خواهیم داشت. این متن همواره هر هفته به روزرسانی می‌شود پس حتماً به آن سر بزنید.

در این مدت که فروشگاه اپیک راه اندازی شده است. این شرکت برای افزایش خریداران، هر هفته یک بازی را رایگان می‌کند. البته حالت‌های خاصی هم مثل تعطیلات کریسمس وجود دارد که هرروز یک بازی را رایگان می‌کند. به هر حال این شرکت تمام تلاش خود را برای رقابت با استیم می‌کند تا به فروشگاه پیش فرض برای پی سی تبدیل شود. حال بیایید نگاهی به سؤالات متداول بیاندازیم.

سؤالات متداول در مورد بازی‌ رایگان فروشگاه اپیک
در ادامه هر چه نیاز است در مورد بازی رایگان فروشگاه اپیک در هر هفته بدانید آمده است. پیش از این‌که از بازی رایگان اپیک گیمز در این هفته آگاه شوید، این بخش را بخوانید تا بعدا در اضافه کردن بازی رایگان برای خود دچار مشکل نشوید.

آیا این بازی‌ها همیشه رایگان هستند؟
بله. این بازی‌ها اگر شما در زمان مورد نظر که مجانی است آن‌ها را خریداری کنید، تا همیشه برای شما رایگان خواهند بود. شما تنها نیاز دارید تا به صفحه بازی در فروشگاه رفته و روی گزینه Purchase کلیک کنید. در این حالت این بازی تا همیشه در Library شما برای نصب آماده خواهد بود.

آیا نیاز است تا این بازی را نصب کنیم؟
خیر. نیازی به نصب بازی لزوماً نیست. شما تنها پروسه خرید را پیش می‌روید و می‌توانید برای همیشه آن را در Library خود داشته باشید. اگر خواستید بعداً بازی را نصب کنید.

چند وقت یکبار بازی‌ها رایگان می‌شوند؟
معمولاً هر هفته این اتفاق می‌افتد. زمانی که رایگان بودن یک بازی مشخص می‌شود، بازی رایگان هفته آینده هم مشخص خواهد شد. البته ممکن است این فروشگاه وقایع خاصی را در نظر بگیرد. برای مثال در زمستان 12 روز پشت سر هم هرروز یک بازی را رایگان کرد.
تا کی این ماجرا ادامه دارد؟
در اصل عرضه بازی‌ رایگان فروشگاه اپیک قرار بود تا انتهای سال 2019 ادامه یابد. اما به نظر می‌رسد که شرکت اپیک تصمیم گرفته تا آن را تا انتهای سال 2020 و بیشتر ادامه دهد. از این عرضه رایگان استقبال شدیدی شده است پس چیز عجیبی نیست که همچنان ادامه داشته باشد.

اپیک در برابر استیم
در بین این دو شرکت رقابت زیادی سر فضای بازی‌ها است. شرکت اپیک به بازیسازان پیشنهاد داده که درصد کمتری دریافت خواهد کرد اگر بازی را تنها روی فروشگاه آن‌ منتشر کنند. به این معنا که این بازی‌ها روی استیم در دسترس نخواهند بود. این اتفاق باعث عصبانیت بسیاری از افراد شده که می‌خواهند بازی در همه فروشگاه‌ها باشند. مخصوصاً اینکه بسیاری از آن‌ها از استیم به مدت طولانی استفاده می‌کردند.
بازی‌های رایگان در هفته آینده: Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse, Paladins Epic Pack
اطلاعات این بازی در 23 مهر منتشر خواهد شد.

بازی رایگان این هفته: PC Building Simulator
بسیاری از ماها شده که داخل یوتیوب ویدئو ساخت یک پی سی را ببینیم. حال با این وضعیت قیمت اجزای کامپیوتر ساخت یک کامپیوتر واقعی تبدیل به یک رویا شده است. بازی شبیه سازی ساخت پی سی به شما این توان را می‌دهد با پی سی مورد علاقه خود را مطابق به سلیقه خود بسازید. همینطور اینکه یک تمرین بسیار خوب برای ساخت یک کامپیوتر است.
بازی رایگان هفته گذشته: Europa Universalis IV
این بازی یک بازی چند نفره بوده که شما در آن چند تمدن را از رونسانس تا انقلاب اداره می‌کنید. شما در آن باید بجنگید، تجارت کنید و منابع خود را مدیریت کنید تا تمدن شما با خاک یکسان نشود.
بازی‌ رایگان فروشگاه اپیک در گذشته
The Escapists

Speed Brawl

Tharsis

Nioh Complete Edition

Sheltered

Yoku’s Island Express

Saints Row The Third Remastered

Automachef

Void Bastards

Yooka-Laylee

Rebel Galaxy

Minit

A Plague Tale Innocence

Mothergunship

Train sim world 2

Defense Grid: The Awakening

Verdun

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *