پیام‌رسان بلک‌بری (BBM) برای علاقمندان به فناوری، آشنا است. سرویسی که به کاربران دستگاه‌های بلک‌بری امکان می‌دهد، در بستری کاملاً ایمن با یکدیگر در ارتباط باشند.

امروز مدیرعامل بلک‌بری از برنامه این شرکت جهت توسعه BBM برای پلت‌فرم‌های iOS و اندروید خبر داد. در این چند روز، بلک‌بری حسابی خبرساز شده است. عرضه تلفن میان‌قیمت Q5، تاریخ عرضه Z10 و حالا خبر توسعه سرویس BBM برای پلت‌فرم‌های iOS و اندروید.تیم توسعه‌دهنده BBM، قرار است تابستان امسال، اپلیکیشن پیام‌رسان بلک‌بری را به صورت رایگان برای سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید منتشر کند.مدیرعامل شرکت بلک‌بری، امروز به صورت رسمی این مسأله را اعلام نمود:
    این مسأله نشان‌ از قدرت این سرویس دارد. ما مطمئن هستیم، اکنون بهترین زمان برای مستقل شدن BBM است.این حرکت بلک‌بری، در حقیقت تاکتیک جدید این شرکت برای جذب نمودن کاربران بیشتر به سمت BBM محسوب می‌شود. سرویس که در طی یک‌سال گذشته به شدت آسیب دیده و کاربران زیادی را از دست داده است.حال تا مشاهده نتیجه کار شرکت بلک‌بری و ورود رقیب جدید اپلیکیشن‌هایی چون وایبر، لاین، WhatsApp و MessageMe به بازار، باید تا چند ماه  منتظر ماند.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *