mobilepouyanet

mobilepouyanetاوایل امسال دو کمپانی کره‌ای ال جی و سامسونگ بصورت جداگانه اعلام کردند که امسال اولین تلفن‌های خمیده خود را عرضه خواهند کرد. حال هر دو کمپانی رسما تایید نموده‌اند که هفته آینده تلفن‌های هوشمند خمیده خود را رونمایی خواهند کرد.
ال جی و سامسونگ سخت در حال کار برروی صفحه‌های نمایش خمیده و انعطاف‌پذیر و بکار گیری آنها در یک محصول قابل عرضه، بوده‌اند.

این دو کمپانی در نمایشگاه CES  امسال اولین تلویزیون‌های خمیده را رونمایی کردند و حالا نوبت به تلفن‌های هوشمند خمیده رسیده است. با توجه به محدودیت‌های فنی، نباید انتظار تلفن انعطاف‌پذیر را داشت، اما تلفن‌های هوشمند جدید سامسونگ و ال جی، خمیده خواهند بود.
براساس گزارش ZDNET، تلفن خمیده ال جی با نام LG Z عرضه خواهد شد. ال جی حتی تولید انبوه تلفن خمیده جدید خود را آغاز نموده و آماده معرفی آن در هفته آینده است.
در مورد سامسونگ نیز مدت‌ها است شایعه مربوط به نسخه خمیده گلکسی نوت 3 به گوش می‌رسد، تلفنی که شاید از نظر ظاهری شبیه به نمونه اولیه از تلفن منعطف سامسونگ با نام YOUM  باشد. هرچند سامسونگ رسما اعلام نموده که هفته آینده از تلفن هوشمند خمیده خود رونمایی خواهد کرد، اما صحبتی از شباهت آن با گلکسی نوت 3 بیان نکرده است.
حال باید دید که استفاده از صفحه نمایش خمیده چه مزیتی را برای کاربر به همراه خواهد داشت و میزان خمیدگی این تلفن‌ها تا چه حد خواهد بود.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *