راه های جایگزین امتحانات آنلاین دانشجویان دانشگاه آزاد در هنگام قطعی برق و عدم دسترسی به سامانه آموزش مجازی دان تشریح شد.

به نقل از ایران نت نیوز، روابط عمومی سامانه آموزش مجازی دانشگاه آزاد (دان) درباره راه های احتمالی آزمون دانشجویان در هنگام قطعی برق توصیحاتی را در اختیار خبرنگار مهر قرار داد که به شرح زیر است؛

با توجه به قطعی برق در مناطقی از کشور که باعث عدم دسترسی دانشجویان به سامانه دان جهت انجام آزمون شده است، دانشجویان باید به این نکات توجه کنند؛ نخست اینکه در صورت قطع برق برای ارسال پاسخنامه آزمون به صورت زیر عمل کنند و قبل از شروع امتحان، ایمیل استاد را حتما از روی برگه یا سامانه یادداشت کنند.

همچنین دانشجویان باید تنظیمات موبایل خود را در حالتی قرار دهند که در زمان تصویربرداری زمان و تاریخ تصویر مشخص شود. از سوی دیگر نیز از هر صفحه پاسخنامه یک تصویر بگیرید؛ در کنار هر عکس حتما کارت ملی یا صفحه اول شناسنامه باید قابل رویت باشد.

پس از عادی شدن شرایط (وصل شدن برق و اتصال اینترنت) دانشجویان باید برگه های خود را به ایمیل استاد ارسال کنند؛ در صورتی که که هریک از موارد بالا رعایت نشود، پاسخنامه دانشجویان فاقد اعتبار بوده و با توجه به زمان عکس ها، قبول یا رد پاسخنامه بر عهده استاد مربوطه خواهد بود.

گروه پشتیبانی سامانه به صورت برخط برای رسیدگی به مشکلات احتمالی دانشجویان آماده پاسخگویی هستند.

گفتنی است؛ سامانه آموزش مجازی دان در حال حاضر نیمی از دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی را تحت پوشش دارد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *