استودیو Respawn Entertainment اعلام کرد که هم‌اکنون تنها یک تا دو نفر از افراد استودیو روی بازی Titanfall مشغول به کار هستند.
Apex Legends بازی عظیم و به‌شدت موفقی برای EA و Respawn Entertainment محسوب می‌شود و هیچ نشانه‌ای از کند شدن رشد آن دیده نمی‌شود. البته که چنین پیشرفتی هزینه‌های زیادی به همراه داشته است. به‌عنوان مثال‌، انجمن مولتی پلیر بازی Titanfall هنوز فعال است اما زیرساخت‌های آنلاین آن با مشکل رو‌به‌رو شده‌اند با این وجود استودیو Respawn Entertainment هم‌اکنون تمام تمرکز خود را روی بازی Apex Legends گذاشته‌ است و طرفداران نیز از این بابت ناراضی هستند.

چندی پیش نیز بازی Apex Legends توسط جمعی از بازیکنان عصبانی و ناراضی Titanfall هک شد و به نظر می‌رسد که علت این حمله، نارضایتی بازیکنان از تایتان‌فال در موارد متعدد بوده است. بازیکنان و منابع مختلفی تأیید کردند که پیام‌هایی حاوی متن تایتان‌فال را نجات دهید در بازی نمایش داده می‌شد.

جیسون گارزا، مسئول انجمن Respawn Entertainment در طی استریمی این اتفاق را تایید کرد. گارزا اظهار داشت که استودیو Respawn در حال کار روی اصلاحیه‌هایی برای Titanfall نیز است اما باتوجه‌به اینکه بیشتر تیم‌ها روی Apex Legends متمرکز شده‌اند، در حال حاضر حدود یک تا دو نفر مشغول کار روی تایتان فال هستند.

گارزا گفت: «تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که ما مشغول کار روی آن هستیم و به همین دلیل من دیگر در مورد مواردی از این دست صحبت نکردم. جامعه تایتان فال فراموش نمی‌شود. ما هنوز در حال کار روی آن هستیم، فقط نمی‌توانیم حرکت‌های خود را مو به مو بیان کنیم. فقط یک یا دو نفر مشغول کار روی تایتان فال هستند زیرا سایر افراد استودیو همه تمرکز خود را بر Apex گذاشته‌اند بنابراین احساس بدی نداشته باشید. ما روی آن کار می‌کنیم فقط این موارد به زمان نیاز دارند. شما فقط نمی‌توانید یک دکمه را فشار دهید و همه چیز به طرز جادویی درست شود.»

بااین‌حال چنین اطلاعاتی می‌‌تواند برای آینده Titanfall به این معنا باشد که استودیو Respawn Entertainment قصد کار روی دنباله‌ای برای این سری را ندارد زیرا آن‌ها هم‌‌اکنون تمام وقت خود را با Apex Legends پر کرده‌اند.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *