جدیدترین فصل سریال ریک و مورتی به زودی منتشر خواهد شد. طرفداران هم به شدت مشتاق دیدن کارکترهای دوست‌داشتنی این سریال هستند. این سریال به عنوان یکی از بهترین انیمیشن‌های کمدی در نظر گرفته می‌شود. ریک اند مورتی توانایی این را دارد که کارکترهای پیچیده و جذاب به همراه مشکلات بسیار ولی بامزه طراحی کند. تمامی کارکترهای این برنامه از خانواده اسمیت تا بقیه کارکترها دارای نقاط ضعفی هستند. این نقاط ضعف این کارکترها را جالب می‌کند. مشکلات این کارکترها برا اساس کمبودهای شخصیتی، مشکلات هوشی یا به علت نقش داستانی آن‌ها است. بدون نقطه ضعف، شخصیت‌های ریک و مورتی قطعاً به جذابیتی که الان دارند، نمی‌بودند.

Rick Sanchez: تکبر
ریک سنچز در زندگی خود همه چیز دارد. او هوش زیاد، آزادی که هرکاری دلش بخواهد بکند و یک خانواده دوست‌داشتنی دارد. البته او که از گذشته خود فراری است، بیشتر از همیشه احساس تنهایی می‌کند. البته این یا اعتیاد به الکلش نقاط ضعف او نیستند.
نقطه ضعف اصلی او تکبر است. دلیلی که او تنهاست این است که او همه را از خود رانده است. او فکر می‌کند از همه بالاتر بوده و از همه باهوش‌تر است. خانواده او تازه شروع به درک او کردند. یکی از ترس‌های ریک این است که شاید مورتی اشتباهات او را تکرار کند.

Morty Smith: اعتماد به نفس پایین
نقطه ضعف اصلی مورتی به یک نکته مهم در داستان برنامه شده است. این یک نمایش بسیار خوب از رشد این کارکتر است. مورتی شاید باهوش نباشد ولی می‌تواند بسیار سریع یاد بگیرد. او می‌تواند با هر موقعیتی کنار بیاید. همینطور اینکه مورتی در برخی زمینه‌ها می‌تواند به خوبی ریک باشد.
ولی مورتی از سطح بسیار پایین اعتماد به نفس رنج می‌برده است. این نقطه ضعف او را در مشکلات بسیاری انداخته است. البته نمی‌توان از تأثیر آن روی تلاش‌هایش برای برقراری رابطه هم گذشت. اما هرچه این سریال بیشتر به جلو می‌رود او هم بیشتر اعتماد به نفس خود را می‌سازد.
Summer Smith: عصیان‌گری
سامر اسمیث در کل در بسیاری از ماجراجویی‌هایی ریک اند مورتی نبود. او باور داشت که آن‌ها احمقانه‌اند. اما در ادامه او از پریدن در پرتال‌ها با ریک و مورتی بسیار لذت برد. او به خانواده‌اش نزدیک‌تر شدذ و آموخت که توانایی دوام آوردن در کهکشان را دارد.
البته نقطه ضعف ‌او عصیان‌گری است. مانند بسیاری از نوجوانان دیگر او زیر بار حرف زور نمی‌رود. او می‌خواهد راه خودش را خودش انتخاب کند. اصلاً دلیل اصلی برای نبودن او در ماجراجویی‌ها همین بود. او حتی یکبار یک شهر به حالت Mad Max را تقریباً به زندگی عادی نزدیک کرد. البته قبل از اینکه علیه آن‌ها عصیان کند زیرا از سبک زندگی آن‌ها لذت نمی‌برد.

Jerry Smith: زودباوری
جری قطعاً چندین انتخاب اشتباه به عنوان یک پدر داشته است. این اشتباهات به طور مستقیم با نقطه ضعف او در ارتباط هستند. او تعداد زیادی نقطه ضعف دارد اما دوتا از آن‌ها بسیار مشخص هستند. او به شدت ساده‌لوح است و اصلاً توانایی اقتدار ندارد. برای همین کسی برای او احترام قائل نیست. این دو فاکتور یکدیگر را تغذیه می‌کنند.
اینکه چرا مورتی اعتماد به نفس پایین دارد کاملاً از پدر او مشخص است. جری به راحتی گول خورده و دیگران به او دستور می‌دهند. این شرایط در خانواده او، سرکار و حتی حالت عادی جامعه جریان دارد. او جایگاهی در جامعه برای خود نمی‌تواند بیابد. به همین دلیل است که معمولاً در انتهای سلسله مراتب قرار دارد.

Beth Smith: بلاتکلیفی
بث اسمیت یک مادر و یک جراح اسب بی‌نظیر است. به عنوان دختر ریک، او بسیاری از هوش او را به ارث برده است. اما بث تصمیم گرفته تا زندگی آرام‌تری را در پی بگیرد. البته بزرگ‌ترین نقطه ضعف او این است که نمی‌داند چه زندگی را می‌خواهد.
این بلاتکلیفی در طول سریال ریک و مورتی او را دنبال می‌کند. این باعث شده که او ازدواجش را مورد سؤال قرار دهد. حتی به جایی رسید که او بین سفر در کهکشان و ماندن در خانه مجبور شد یکی را انتخاب کند. نتیجه تصمیم او ساخت یک مشابه از بث و نشان دادن نقطه ضعف به او بود.

Birdperson: اعتماد کورکورانه
مرد پرنده‌ای یکی از بهترین دوست‌های ریک است. با توجه به اینکه ریک تعداد زیادی دوست در دنیا ندارد، مرد پرنده‌ای برای او مهم بود. متأسفانه او یک نقطه ضعف بزرگ داشت که باعث مرگ او شد. عشق.
مرد پرنده‌ای کورکورانه عاشق Tammy Guetermann شد و به او اعتماد کرد. تَمی وارد زندگی او شد و او را از بین برد. بزرگ‌ترین اشتباه مرد پرنده‌ای ازدواجش با تَمی بود. تَمی به او و مهمانان خیانت کرد و اعلام کرد که عضو Galactic Federation است. بعد از آن مرد پرنده‌ای به Phoenixperson تغییر پیدا کرد.

Tammy Guetermann: دست کم گرفتن دشمن
بزرگ‌ترین مشکل تَمی دست کم گرفتن دشمن بود. بسیاری از اوقات Galatic Federation توانایی‌های مورتی و خانواده اسمیت و حتی تَمی را ضعیف کرده‌اند. اما این دفعه بحث بسیار شخصی‌تر بود. افت او به خاطر همین تکبر بود.
او به کارمندانش وفادار بود و فکر می‌کرد که ریک را کیش و مات کرده است. او توانایی‌های ریک را به عنوان یک رقیب به شدت دست کم گرفته بود. ریک کاری کرد که تَمی باور کند دارد شطرنج بازی می‌کند. حتی دخالت سامِر که فیزیکی با تَمی درگیر شد، او را غافلگیر کرد.

Mr. Meeseeks: دی اِن اِی‌شان
میسیکزها برای کمک به افراد برای اتمام کارهایشان طراحی شده‌اند. هدف آن‌ها هم قطعی است. آن‌ها در طول سریال ریک اند مورتی حضور داشتند. حتی ما شاهد حضور آن‌ها در برخی از عجیب‌ترین اپیزودهای برنامه بودیم. اما نقطه ضعف این موجودات در ریک و مورتی DNA خودشان است.
اگر کسی نتواند کاری که باید را انجام دهد، میسیکزها زنده می‌مانند. البته این موجودات نمی‌توانند با دنیای واقعی کنار آمده و در پروسه دیوانه می‌شوند. جری به بدترین نحو این موضوع را آموخت. هنگامی که او تلاش می‌کرد در بازی گلف بهتر شود.

Evil Morty: نمایشگری
نقطه ضعف مورتی شیطانی در ریک و مورتی کاملاً مشخص است. اما هنوز به او آسیب نزده است. با این وجود این کپی از مورتی یک نمایشگر است. او از توجهی که به خاطر نقشه ماهرانه‌اش بدست آورده لذت می‌برد. حال به عنوان مورتیِ رئیس جمهور او در مرکز توجه است. این می‌تواند برا او خطرناک باشد.
این نمایشگر سخنرانی‌های زیادی در مورد برنامه خودش کرده است. همینطور اینکه او دوست دارد برای کارهایی که کرده از او تقدیر شود. مورتی شیطانی می‌خواهد انتقامش را از تمام ریک‌ها و حتی مورتی‌های دیگر بگیرد. اما او هدف خود را سریع لو داد. به همین دلیل آسیب پذیر است.

Mr. Poopybutthole: بی‌گناهی
نقطه ضعف پوپی باتهول در ریک و مورتی این است که او بسیار بخشنده و وفادار است. چیزی که بیشتر اذیت می‌کند، بی‌گناهی بیش از حد او در موقعیت‌های سخت است. دوست شدن او با ریک و مورتی قطعاً یک اشتباه بزرگ بود. جزای آن هم تیر خوردنش بود.
شاید این اتفاق یک تصادف بوده باشد اما در آینده او تأثیرگذار خواهد بود. با این حال او همچنان با این خانواده در ارتباط است. اما به نظر این کار اشتباه می‌رسد، مخصوصاً اگر خطراتی که او را تهدید خواهد کرد را در نظر بگیرید. این که چه اتفاقی برای این شخصیت دوست داشتنی خواهد افتاد، معلوم نیست.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *