GpaD

GpaDال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) سه تبلت جدید به سری G pad خود اضافه کرده تا کاربران گزینه‌های بیشتری برای انتخاب داشته باشند. تبلت‌های جدید G pad شامل  G Pad 10.1 و G Pad 7.0, G Pad 8.0  است که در کنفراس MedPI 2014 رونمائی خواهند شد. این کنفرانس یکی از بزرگترین  نمایشگاه‌های بازرگانی  فناوری  ITدر اروپاست که از تاریخ سیزدهم تا شانزدهم می در موناکو برگزار می‌شود. نمونه کارهای گسترده ال‌جی از میان تبلت‌ها، که شامل G Pad 8.3 هم می‌شود، قطعاً حضور ال‌جی در بازارهای تبلت را پررنگ‌تر خواهد کرد.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات سیار ال‌جی الکترونیکس اظهار داشت : “کاربران از ما طیف گسترده‌ای از ابزارهائی را می‌خواهند که صفحه‌ای بزرگ داشته باشد، اما در عین حال قابلیت حمل خود را از دست ندهد. برخلاف تلفن‌های هوشمند، یک تبلت با اندازه‌ای مشخص نمی‌تواند برای همه مناسب باشد. بنابراین سری G pad را برای گروه‌های متفاوتی از کاربران طراحی کردیم، که از میانشان عده‌ای قابل حمل بودن را در اولویت قرار می‌دهند، در حالیکه عده دیگر خواهان داشتن بهترین تجربه چند رسانه‌ای ممکن هستند.ال‌جی G pad همه این انتظارات را برآورده می‌کند.
نکات برجسته تبلت‌های جدید ال‌جی، سری G pad :
G Pad 7.0: به گونه‌ای طراحی شده‌است که در یک دست جای گیرد. کوچکترین تبلت ال‌جی یک مرکز سرگرمی متحرک است که به طور همزمان از قابلیت حمل و قدرت فراوان بهره می‌برد.

G Pad 8.0: تبلت متوسط ال‌جی با صفحه نمایش ۸ اینچی خود تجربه‌ی‌ کامل چند رسانه‌ای و عملکرد چندگانه منعطفی را ارائه می‌دهد.

G Pad 10.1 : تبلت ۱۰٫۱ اینچی ال‌جی با داشتن صفحه نمایش بزرگ و باتری مناسب ساعات پایان ناپذیری از سرگرمی و تفریح را به ارمغان می‌آورد.

تبلت‌های اخیر G pad شامل ویژگی‌های UX مختص به ال‌جی،مانند QPair 2.0و Knock Code نیز هستند. با QPair که اولین بار در G Pad 8.3 معرفی شد، کاربران می‌توانند بدون دردسر به گوشی هوشمند اندرویدی خود از طریق بلوتوث متصل شوند تا از تماس‌ها و پیام‌ها اطلاع یابند، اکنون کاربران با نسخه به روز شده QPair  می‌توانند مستقیماً از G Pad خود پاسخ دهند. به علاوه، Knock Code این امکان را برای کاربران فراهم آورده است که تلفن هوشمند ال‌جی خود را تنها با یک اقدام ساده و وارد کردن الگوی شخصی Knock  بر روی صفحه نمایش تلفن هوشمند، روشن کرده و قفل آن را بگشایند. از آنجائی که الگوی Knock  را صرف نظر از خاموش یا روشن بودن صفحه، در هر کجا از صفحه و با هر اندازه ای میتوان اجرا کرد، راحتی و امنیت بیشتری دارد. Knock Codeتوالی دو تا هشت ضربه متوالی با بیش از هشتاد هزار ترکیب احتمالی است.

اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات تبلت‌های جدید ال‌جی سری G pad شامل مشخصات و تاریخ عرضه در هفته‌های آتی به صورت محلی اعلام خواهد شد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *