شیائومی در حال آماده‌سازی خود برای رونمایی از تبلت‌های جدیدش بوده که انتظار می‌رود نام آنها می پد ۵ و می پد ۵ پرو باشد. اما به تازگی شایعات جدیدی از مشخصات این تبلت‌ها منتشر شده است.

یکی از این تبلت‌ها که با شماره مدل M2105K81C رویت شده از شبکه ۵G پشتیبانی کرده و به پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز می‌شود. انتظار می‌رود این مدل با نام شیائومی می پد ۵ پرو تولید و روانه بازارها شود.

علاوه بر این بر اساس ادعای حساب کاربری Digital Chat Station در شبکه‌های اجتماعی قرار است مدل وای فای این تبلت با تراشه اسنپدراگون ۸۶۰ تولید و راهی بازارها شود. این در حالی است که شایعات قبلی به استفاده این تبلت از تراشه دیمنسیتی ۱۲۰۰ در مدل استاندارد یعنی می پد ۵ اشاره داشتند.
همچنین شیائومی می پد ۵ پرو به نمایشگر ۱۱ اینچی مجهز می‌شود که البته هنوز اطلاعات موثقی درباره نوع آن در دسترس نیست. مضاف بر این صفحه‌نمایش یاد شده دارای وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتز است. این نمایشگر همچنین از قلم لمسی نیز پشتیبانی می‌کند.

به نظر می‌رسد این تبلت‌ها تنها محصولات جدید شیائومی نیستند که در هفته‌های آینده شاهد رونمایی از آنها خواهیم بود و این شرکت چینی دستگاه‌های دیگری را هم برای معرفی مدنظر دارد که برای مثال می‌توان به گوشی پرچم‌دار می میکس ۴ اشاره کرد.
علاوه بر این گوشی می میکس ۴ که احتمالاً از جدیدترین فناوری‌های بازار بهره می‌برد که می‌توان به دوربین سلفی زیر نمایشگر و البته رابط کاربری جدید MIUI 13 اشاره نمود. هنوز اطلاعات زیادی درباره این رابط کاربری منتشر نشده اما انتظار می‌رود این رابط کاربری مبتنی بر اندروید ۱۱ خواهد بود.

گفته می‌شود شیائومی در ماه آگوست (مرداد-شهریور) در کنار معرفی رابط کاربری MIUI 13 از این گوشی و تبلت‌ها هم رونمایی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های احتمالی گوشی یاد شده می‌توان به بهره‌گیری از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ در ترکیب با باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سیمی ۱۲۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۸۰ واتی اشاره کرد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *