trans

transASUS توانست با نام Transformer یک برند جدید را به خانواده خود بیافزاید. این خانواده شامل محصولاتی است که در عین کوچکی و سبکی کارایی های بالایی را نیز در خود نهفته دارند و به تازگی نیز این شرکت یکی دیگر از محصولات خود را از همین سری معرفی کرده است.

 Transformer Book T100 نام محصول جدید ASUS است که در واقع یک اولترابوک 10.1 اینچی است که قابلیت مبدل شدن به یک تبلت را نیز دارد. صفحه نمایش آن از دقت تصویر 1366×768 پیکسل بهره می برد (که از نظر نویسنده اصلاً مناسب نیست) و پنل آن نیز از نوع IPS بوده و زاویه دید خوبی را در حدود 178 درجه در اختیار کاربر قرار می دهد. یکی از نکات خوب در خصوص صفحه نمایش که میتوان به آن اشاره کرد این است که در هنگام تابش نور خورشید باز هم شما می توانید از کیفیت مناسب تصاویر این محصول لذت ببرید.

 

مغر متفکر T100 پردازنده ای از شرکت اینتل با نام Atom Z3740 با چهار هسته پردازشی است که به واسطه معماری نوین آن از مصرف کمی برخوردار بوده و باعث می شود تا T100 در حدود 11 ساعت عمر مفید را در اختیار کاربر قرار دهد.

وزن کلی T100 در حدود 1.07 کیلوگرم بوده که برای یک اولترابوک وزن قابل قبولی است و این در حالیست که اگر داک کیبورد آنرا جدا کنید وزن آن در حالت تبلت تنها 550 گرم خواهد بود. و این نکته را نیز از یاد نبرید که در هنگامیکه شما از آن به صورت یک تبلت بهره می برید می توانید از سیستم عامل جدید مایکروسافت یعنی Win 8.1 نیز در کنار آن تجربه متفاوتی را داشته باشید.

امکانات ارتباطی نیز شامل یک پورت USB 3.0 ، بلوتوث ، WiFi می باشد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *