google-glass

google-glassیکی از جدی ترین مسائل تولیدکنندگان محصولات دیجیتال، رشد بسیار سریع آن و مهمتر از آن، آموزش و فرهنگ سازی استفاده از آن است. در ابتدای راه ورود موبایل های هوشمند و لمسی شاید کمتر کسی تصور می کرد که استفاده از آن با این سرعت افزایش یابد تا جایی که برخی مواقع یک نفر را بدون ابزار هوشمند نمی توان تصور کرد! عینک گوگل یا Google Glass هم از آن دست ابزارهای هوشمند است که با اینکه نیاز آن احساس شده بود ولی توجیه اقتصادی آن جایی ایجاد می شود که بتوان آنرا همه گیر کرد.

 

بسیاری از ابزارها به دلیل عدم حمایت مناسب از آنها و تبلیغات کم و کم تاثیر، در همان بدو ورود نابود شده اند. نمونه های زیادی از این مدل شکست ها را می توان مثال زد. عینک گوگل هم به دلیل جدید بودن و قابلیت های کاملا متفاوت آن در برخی قسمت ها، نیاز به آموزش دارد تا کم کم به عنوان ابزاری همه گیر مورد استفاده قرار گیرد.
واقعا من چرا باید از عینک گوگل یا Google Glass استفاده کنم؟ شاید بهترین راه این باشد که برخی از امکانات و تفاوت های آنرا با ابزارهای دیگر هوشمند همراه با برسام بررسی کنیم توجیه منطقی برای خرید و استفاده از این وسیله هوشمند، که خواهید دید چه مزیت ها و کاربردهایی دارد، داشته باشیم
۱٫ عینک گوگل لمسی نیست

اصلا نیاز ندارد که برای استفاده از این وسیله از انگشتان خود استفاده کنید! قبلا موبایل ها نیاز به انگشتان شما داشتند که بر روی کلید ها، کلیک کنید و کاری انجام دهید. بعد ها در موبایل های هوشمند همه این بخش ها لمسی شد و به همین دلیل می توانستید هرجایی، دکمه ای طراحی کنید! حال دیگر با عینک گوگل یا Google Glass همان لمس کردن ها هم نیاز نیست! به نظر می رسد این تفاوت اگر واقعا خوب مدیریت شود، یکی از بزرگترین مزیت های این وسیله خواهد بود. اینکه مجبور نباشید وسیله را از جیب خود در آورید و با انگشتان دست و چشم، به دنبال گزینه مورد نیاز بگردید، خیلی مهم خواهد بود.

 
2. عکاسی و فیلمبرداری بدون توقف

باز هم شاید این نکته که این وسیله زمانی که نیاز به کاری دارید، نیاز به حرکت اضافه ای ندارد، در این بخش هم مورد استفاده باشد. با عینک گوگل یا Google Glass فقط با دستور و کلمات بخش فیلمبرداری را فعال می کنید، عکس می گیرید و نتیجه را بدون مکث می بینید. این راحتی باعث می شود در این بخش، لذت بیشتری برده و بیشتر از این امکانات استفاده کنید

 
3. جستجو کنید

هر زمان چیزی به ذهن شما رسید، فقط کافی است آنرا بیان کنید! نتیجه فکر شما در عینک گوگل یا Google Glassبوسیله جستجو در جلو چشم شما ظاهر خواهد شد. هر نوع جستجو را فقط با دستورات صوتی می توانید به راحتی پیگیری کنید.

 
4. مسیریاب خودکار

عینک گوگل یا Google Glass به دلیل ینکه همیشه همراه شما و جلو چشم شما است، با GPS همراه و خودکار خود مکان ها را به راحتی به شما نشان داده و به راحتی و تنها با یک دستور صوتی مسیر مناسب، مکان مناسب یا تفریح مناسب را به شما پیشنهاد می دهد.

 
5. بخوانید و جواب دهید

این کار حتما برای شما جذاب و کاربردی خواهد بود. فکر کنید بدون نیاز به کیبورد، خواندن و کلید زدن، با عینک گوگل یا Google Glass ایمیل ها خوانده می شود، با یک حرکت، جواب داده می شود و با یک دستور صوتی پاک می شود!

 
6. ترجمه خودکار

تابحال صفحه اینترنتی باز کرده اید که زبان آن ناشناخته باشد؟ با عینک گوگل یا Google Glass به راحتی هر زبانی که دوست دارید صفحه وب جلوی چشم شما ظاهر شود را خواهید داشت.

به نظر با این امکانات و تفاوت ها، که خیلی از آنها برآمده از نیاز کاربران و گلایه هایی از موبایل های هوشمند است، می توان به آینده عینک گوگل یا Google Glass امیدوار بود. شاید شما هم از آن دست افرادی باشید که همین الان هم از مشتریان این وسیله جدید هستند!

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *