سرویس Google Now که در واقع دستیار صوتی گوگل است به زودی برای مرورگر کروم تحت ویندوز و همچنین سیستم‌عامل کروم ارائه خواهد شد.

در حال حاضر نسخه آزمایشی آن به هسته کروم اضافه شده و به زودی و با عرضه نسخه جدید این مرورگر، امکان استفاده از Google Now در کامپیوترهای رومیزی و ابزارهای دیگری که امکان نصب مرورگر کروم را دارند، میسر خواهد شد.
Google Now اولین بار در آبنبات پاستیلی اندروید اضافه شد و سیستم جستجوی یکپارچه با قابلیت پشتیبانی از دریافت دستورات صوتی را در اختیار کاربران ابزارهای اندرویدی قرار داد.

این سرویس امکان کنترل بخش‌هایی از سیستم‌عامل و اجرای اپلیکیشن‌ها یا اعمال تنظیمات را از طریق دستورات صوتی میسر می‌کند. حال خبر خوب این است که Google Now به زودی به مرورگر کروم گوگل نیز اضافه خواهد شد تا کاربران کامپیوترهای رومیزی نیز قادر به استفاده از آن باشند.

در نسخه جدید کروم امکان مشاهده اعلانیه‌ها و رویدادها بصورت کارت و مشابه اندروید وجود خواهد داشت. Google Now در واقع جستجو در زمینه‌های مختلف را بسیار آسان‌تر و جذاب‌تر می‌کند و با اضافه شدن آن به مرورگر کروم احتمالا کاربران بیشتری به سمت این مرورگر گرایش پیدا خواهند کرد.

به این ترتیب امکان جستجوی صوتی پیشرفته به ویندوز اضافه شده و کاربران کامپیوترهای رومیزی نیز قادر به استفاده از این سرویس جذاب گوگل خواهد شد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *