شیائومی بالاخره تایید کرده که قرار است در تاریخ 7 تیرماه، از تلویزیون‌های Mi TV سری 6 خود در کشور چین رونمایی کند. این شرکت همچنین از معرفی یک سری جدید به نام Mi TV ES 2022 در کنار آن پرده برداشت و حتی مشخصات و قیمت احتمالی این دستگاه جدید را نیز اعلام کرد.

بر اساس اعلام حساب کاربری رسمی Mi TV شیائومی در شبکه اجتماعی چینی Weibo، این تلویزیون جدید قرار است با قیمت نسبتاً مناسب 620 دلار وارد بازار شود. شیائومی ادعا می‌کند که Mi TV ES 2022 از خصوصیات پیشرفته بسیاری برخوردار خواهد بود که آن را از دیگر دستگاه‌های موجود در این بازه قیمتی متمایز می‌کند
شیائومی همچنین بعضی از مشخصات این دستگاه را نیز در اختیار کاربران و مشتریان احتمالی قرار داده است. طبق گفته‌های شیائومی، پنل نمایشگر این تلویزیون قادر خواهد بود با استفاده از قابلیت local dimming چند منطقه‌ای، تجربه خوبی از هماهنگی و کنتراست در اختیار کاربران قرار دهد. از دیگر خصوصیات این تلویزیون می‌توان به درخشندگی بیشتر صفحه نمایش و دقت رنگ بهتر اشاره کرد.
شرکت چینی همچنین اعلام کره است که Mi TV ES 2022، به صورت تمام صفحه و با نسبت نمایشگر بدنه تقریباً 100 درصد طراحی شده است و از ضخامت کم در کنار یک قاب فلزی نازک برخوردار خواهد بود. بلندگوهای این دستگاه نیز قرار است عملکرد بهتری داشته باشند و میکروفون‌های تعبیه شده در آن، بتوانند به خوبی از قابلیت‌های کنترل تلویزیون با دستورات صوتی پشتیبانی کنند.

تلویزیون جدید شیائومی همچنین برای افزایش سرعت و بهبود تجربه کاربری مخاطبان، از حافظه رم بزرگ‌تری برخوردار خواهد بود. از هماهنگی کامل با اکوسیستم شیائومی می‌توان به عنوان یک ویژگی مهم دیگر از این تلویزیون یاد کرد که می‌تواند برای بسیاری از کاربران دستگاه‌های این شرکت وسوسه‌انگیز باشد. گواهی‌های مربوط به سلامت چشم و فیلتر نور آبی نیز توسط شیائومی برای این دستگاه در نظر گرفته شده‌اند.

در آخر باید به این نکته نیز اشاره کنیم که سری Mi TV ES 2022، قرار است شامل مدل‌هایی به اندازه‌های 55، 65 و 75 اینچی باشد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *