چندی پیش صفحه‌کلیدی با نام Optimus Maximus منتشر شد که بسیار پیشرفته بود و یک نمایشگر LCD را شامل می‌شد

و کاربران تمام نیازهای خود را می‌توانستند به واسطه آن برطرف کنند.اما “ماکسیم مزنتسو”(Maxim Mezentsev) طراح این صفحه‌کلید از شخصی به‌نام “الکساندر سوئیح”(Aleksander Suhih) کمک گرفته است تا این محصول را توسعه دهد و صفحه‌کلید کاملا متفاوت و منحصر به‌فرد مبتنی بر فناوری E-Ink تولید کند.
 این صفحه‌کلید بی‌سیم به شما امکان می‌دهد آنچه که روی هر یک از کلیدها به نمایش درمی‌آید را به راحتی تغییر دهد و بتوانید صفحه‌کلید را با نیاز شخصی خود هماهنگ کنید.
این امکان به واسطه نوعی کاغذ الکترونیکی که در ساخت صفحه‌کلید یاد شده به کار رفته، فراهم شده است تا به عبارت دیگر هر یک کلیدهای این محصول یک نمایشگر کوچک باشند.
برخی از صفحه‌کلیدهای کنونی از جمله Optimus Maximus امکان تغییر کارایی هر یک از کلیدها را برای کاربران فراهم می‌کنند.
اما صفحه‌کلید جدید مبتنی بر کاغذ الکترونیکی به صورت پیشرفته‌تر این فرآیند را انجام می‌دهد و مصرف انرژی را نیز به میزان قابل ملاحظه کاهش می‌دهد.
کاغذ الکترونیکی برای تامین نیروی مورد نیاز خود انرژی زیادی احتیاج ندارد و با حداقل انرژی هم می‌تواند اطلاعات مورد نظر را در هر یک از کلیدها به نمایش بگذارد و تنها زمانی که کارایی کلیدها تغییر می‌کند مصرف انرژی آن بالا می‌رود.
این صفحه کلید که بسیار باریک و سبک طراحی شده، انعطاف پذیر است و می‌تواند به صورت هوشمند هنگام اجرای هر یک از نرم‌افزارها و برنامه‌ها تغییر یابد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *