شرکت بلوبر تیم و شرکت کونامی قرارداد همکاری استراتژیک را امضا کرده‌اند. در نتیجه ممکن است که سازندگان بازی Layers of Fear مشغول ساخت بازی سایلنت هیل جدید باشند.
به‌صورت رسمی اعلام شد که سازندگان بازی The Medium و دو بازی Layers of Fear اکنون قراردادی گسترده با شرکت ژاپنی کونامی دارند. استودیو بازی‌سازی Bloober Team طی سال‌های آتی با این قرارداد، مشغول ساخت چند محتوا انتخاب‌شده با همکاری کونامی خواهد بود. رئیس بلوبر تیم گفت: «این یک روز تاریخی برای من و نقطه‌ی اوج سال‌ها کار ما است. همین که شرکتی به شهرت کونامی تصمیم گرفت که با بلوبر تیم وارد همکاری استراتژیک شود، نشان می‌دهد که ما هم به یکی از برترین استودیوهای بازی‌سازی در سطح جهان تبدیل شده‌ایم؛ یکی از مهم‌ترین مهره‌های بازار بازی‌های ویدیویی».

رئیس کونامی هم در بیانیه‌ای جداگانه نوشت: «ما مشغول ارائه‌ی محتواهای سرگرم‌کننده‌ی یگانه و روش‌های مختلف برای لذت بردن از آن‌ها با استفاده از شناخت خود از تکنولوژی بوده‌ایم. انتظار می‌رود که در آینده‌ی صنعت سرگرمی‌های دیجیتال، تغییرات بزرگی در سطح تجاری رخ بدهند. ما مشتاق ترکیب هویت و قدرت بلوبر تیم و کونامی برای تولید محتوا در بالاترین سطح هستیم». Bloober Team در اوایل سال ۲۰۲۱ گفت که دارد روی یک بازی ترسناک متعلق به شرکتی بسیار معروف کار می‌کند.

بلوبر تیم و کونامی فعلا هیچ بازی ویدیویی به‌خصوص را به‌صورت رسمی معرفی نکردند. اما وقتی بلوبر انقدر به کونامی نزدیک شده است، طرفدارها شایعات مربوط‌به ماه‌ها قبل را به یاد می‌آورند که خبر از ساخت احتمالی یک بازی Silent Hill توسط بلوبر تیم می‌دادند. البته همچنان رسانه VGC می‌گوید که همزمان با ساخت یک سایلنت هیل توسط استودیو Bloober Team، یک شرکت ژاپنی برجسته هم روی بازی Silent Hill خود کار می‌کند.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *