شرکت آنر در هفته آینده به طور رسمی از گوشی جدید رونمایی خواهد کرد. طبق تصاویر منتشر شده از این گوشی در پنل پشتی دوربین های چهارگانه در یک قاب مربع شکل قرار گرفته شده اند.

به نقل از ایران نت نیوز، شرکت آنر Play5 Youth Edition را در هفته آینده به طور رسمی معرفی می کند. در پنل پشتی این گوشی یک دوربین بزرگ قرار گرفته که در ماژول مستطیلی به همراه سه دوربین دیگر و فلش LED جای گرفته اند.
روی فریم گوشی علاوه بر اسکنر اثر انگشت شاهد دکمه تنظیم صدا هستیم که ممکن است هر دو با هم به صورت یکپارچه قرار داده شده باشند. طبق اخباری که پیش از این در مورد این گوشی منتشر شده بود در آن از تراشه دیمن سیتی ۷۰۰ یا ۷۲۰ استفاده شده است. با توجه به مشخصات این گوشی احتمالا قیمت پایین نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر نشده و باید منتظر عرضه آن باشیم. البته گوشی آنر Play5 پیش از این در چین رونمایی شده بود که در آن یک نمایشگر ۶.۵۳ اینچی امولد قرار داشت و دوربین سلفی آن نیز در بریدگی قطره‌ای و ۱۶ مگاپیکسل بوده است. دوربین اصلی آن نیز در پنل پشتی ۶۴ مگاپیکسل و یک دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی برای لنز ماکرو و عمق در نظر گرفته شده بود.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *