اینسامنیاک گیمز به‌تازگی آپدیتی را در دسترس کاربران Ratchet and Clank: Rift Apart قرار داده تا کاربران نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی بتوانند نرخ فریم بهتری داشته باشند.
اگر از کاربران بازی Ratchet and Clank: Rift Apart بوده و دارای یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی هستید، این خبر می‌تواند نظر شما را به خودش جلب کند. انیسامنیاک گیمز (Insomniac Games)، سازنده بازی Ratchet and Clank: Rift Apart، به‌تازگی آپدیتی را منتشر کرده که در آن شاهد بهبود نرخ فریم برای این دسته از کاربران هستیم.

درواقع در به‌روزرسانی اخیر تعدادی از مشکلات و باگ‌های بازی رفع شده و درکنار آن ویژگی‌های جدیدی مثل پشتیبانی از نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی به بازی اضافه شده است. 120hz Display Mode باعث می‌شود تا کاربران این دسته از نمایشگرها به‌هنگام تجربه بازی زمان تأخیر ورودی کمتری داشته باشند و نرخ فریم برای حالت Fidelity Graphics به ۴۰ فریم برثانیه افزایش پیدا کند.

از دیگر ویژگی‌های به‌روزرسانی منتشر شده هم می‌توان‌به قابلیت غیرفعال کردن Phantom Dash VFX و رد کردن میان‌پرده‌ها ازطریق دکمه دی‌پد اشاره کرد. همچنین می‌توانید پیام مربوط‌به افزایش سطح بازیکن را غیرفعال کنید تا مدام روی صفحه‌نمایش نشان داده نشود.

کاربران زومجی برای مشاهده‌ی تمامی جزئیات آپدیت منتشر شده می‌توانند به سایت منبع خبری مراجعه کنند. زومجی در بررسی بازی Ratchet and Clank: Rift Apart امتیاز ۹ را به آن اختصاص داد. زومجی در توضیحات بررسی این بازی نوشته است:

باتوجه‌به درجه‌ی سنی رچت و کلنک: ریفت اپارت و درجه‌های سختی متنوع این بازی انحصاری پلی استیشن 5 که در مجموع رضایت درصد قابل توجهی از گیمرها را جلب می‌کنند، هیچ مشکلی برای پیشنهاد کردن آن به انواع‌واقسام گیمرها ندارید. استودیو بازی‌سازی اینسامنیاک گیمز نه‌تنها نخستین جلوه‌های بهره‌برداری جدی خود از قدرت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کنسول نسل ۹ سونی را به رخ می‌کشد، بلکه از تمام نکات مثبت فنی برای روایت قصه‌ای جذاب با محوریت چند شخصیت دوست‌داشتنی بهره می‌برد. پازل‌های سرگرم‌کننده، محیط‌های متنوع و نبردهای شلوغ در ترکیب با تصاویر چشم‌نواز، صداگذاری‌های پرجزئیات و قابلیت‌های دوال‌سنس موفق به غرق کردن بازیکن در این تجربه می‌شوند؛ یک بازی ویدیویی نه‌چندان طولانی که فقط وقتی به وجود می‌آید که برای بازی‌ساز، کیفیت بر کمیت اولویت داشته باشد.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *