کنسول گیمینگSwitch Pro کنسول بعدی شایعه شده از نینتندو است. تاکنون چندین گزارش در مورد این کنسول بازی دستی منتشر شده و اکنون نیز جزئیات جدید از آن به بیرون درز کرده است؛ محصولی که انتظار می‌رود به عنوان جانشین نینتندو سوییچ اصلی معرفی شده در سال 2016، عرضه شود.

با توجه به اطلاعات فاش شده توسط کاربری به نام kopite7kimi در Reddit ، سوییچ پرو توسط پردازنده‌ای با نام رمز «Dane» تغذیه خواهد شد. این شایعه هر چند نسبت به گزارش قبلی که نشان می‌دهد پردازنده نینتندو سوییچ جدید با نام رمز «Black Knight» شناخته می‌شود متفاوت است اما به نظر می‌رسد هر دو اطلاعات فاش شده درست باشند.

ظاهراً هر دو عنوان «Dane» و «Black Knight» یکی هستند. انویدیا معمولاً به رمزگذاری پردازنده‌های خود با اسامی شخصیت‌های کمیک مارول شناخته می‌شود و کسانی که به داستان‌های کمیک مسلط هستند می‌دانند که نام واقعی شخصیت Black Knight مارول در واقع همان Dane Whitman است.
همچنین شایعه شده است که «Dane» یک تراشه 8 نانومتری است که نسبت به چیپ‌ست 20 نانومتری که نینتندو سوییچ قبلی را تأمین می‌کند، یک پیشرفت بزرگ محسوب می‌شود. حتی نسخه بازطراحی شده این کنسول گیمینگ نینتندو در سال 2019 نیز از چیپست 16 نانومتری بهره می‌برد.
مزیت فناوری نود تراشه کوچک‌تر به معنای بهره‌وری و عملکرد بهتر انرژی است. این موضوع در مقایسه با مدل نسل اول نینتندو سوییچ باید به عمر باتری طولانی‌تری برای کنسول آینده این شرکت ختم شود.

آخرین شایعات پیرامون تاریخ عرضه کنسول گیمینگ Nintendo Switch Pro نشان می‌دهد که این کنسول سال آینده عرضه می‌شود.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *