کوالیشن، سازنده مجموعه‌ی Gears of War قرار است در رویداد GDC 2021 دمویی جدید نمایش دهد که با آنریل انجین 5 ساخته شده و روی ایکس باکس سری ایکس اجرا می‌شود.
طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیوی The Coalition قرار است در رویداد GDC 2021 دمو جدیدی به نمایش بگذارد که با استفاده از موتور Unreal Engine 5 ساخته شده است. این دمو Alpha Point نام دارد و کوالیشن در آن سیستم‌های گرافیکی جدید آنریل انجین 5 را نشان خواهد داد. همچنین مجری‌گری این نمایش برعهده‌ی کیت رینر، کارگردان فنی و کالین پنتی، کارگردان هنری و فنی کوالیشن خواهد بود. نمایش مذکور قرار است یک ساعت طول بکشد و زمان برگزاری آن ۲۱ ژوئیه (۳۰ تیر) ساعت ۱۲:۵۰ بامداد به وقت تهران خواهد بود. گفتنی است که GDC 2021 از ۱۹ تا ۲۳ ژوئیه (۲۸ تیر تا ۱ مرداد) به‌صورت تماما آنلاین برگزار می‌شود.

هدف از خلق دمو آلفا پوینت این بوده که کوالیشن عملکرد آنریل انجین 5 را روی ایکس باکس سری ایکس سنجیده و از آن برای بازی‌های آینده‌ی خود روی این کنسول استفاده کند. توضیحات رسمی این نمایش که در وب‌سایت GDC موجود است، نوشته شده کوالیشن درباره‌ی استفاده از مواردی مانند خلق نورپردازی ریل تایم با استفاده از سیستم‌های Lumen و Virtual Shadow Maps صحبت خواهد کرد.

آن‌ها همچنین درخصوص استفاده از حافظه‌ی ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس هنگام کار با آنریل انجین 5 حرف می‌زنند. علاوه‌براین‌ها، کوالیشن قرار است درباره‌ی سیستم‌ و ابزارهایی چون VFX ،Blueprint ،Temporal Super Resolution و Virtual Texture و مواردی این‌چنینی که این استودیو از آن‌ها استفاده کرده، صحبت کند.
افزون‌ بر این، گفته شده که «کوالیشن قصد دارد یافته‌های اولیه‌ی خود را در خلق کاراکترهای نسل بعدی و استفاده‌ از ابزار جدید MetaHuman در آنریل انجین 5 به اشتراک بگذارد.» آن‌ها درواقع قرار است کاراکتری را به نمایش بگذارند که روی ایکس باکس سری ایکس در حال اجرا است و با استفاده از این ابزار خلق شده است.»

کوالیشن چند ماه پیش گفته بود می‌خواهد روی توسعه‌ی بازی برپایه‌ی موتور آنریل انجین 5 تمرکز کند. البته آن‌ها همان زمان گفتند که فعلا برنامه‌ای برای رونمایی از بازی‌های جدید خود در آینده‌ی نزدیک ندارند. کوالیشن همچنین به این اشاره کرده بود که «استفاده از یک موتور جدید چالش‌برانگیز است و به همین خاطر است که آن‌ها تا مدتی بازی جدیدی معرفی نخواهند کرد.» این استودیو همچنان در حال پشتیبانی و افزودن محتوای بیشتر به بازی Gears 5 است.

در اوایل خرداد بود که اپیک گیمز دمویی به نام Valley of the Ancient از آنریل انجین 5 به اشتراک گذاشت. آن‌ها همچنین نسخه‌ی Early Access این موتور را منتشر کرده‌اند و بازی‌سازان و افراد علاقه‌مند می‌توانند آن را از لانچر اپیک گیمز دانلود کنند.

پست های پیشنهاد شده

هنوز نظری ثبت نشده،نظر خود را ثبت کنید!


افزودن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *